Σχόλια
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης
Σε εξέλιξη η καταστροφή των πεύκων της Λ. Πεντέλης
24/12/2023

Να υπογειοποιηθούν - υπογειοποιούνται τα καλώδια. Όχι να κόβονται υπεραιωνόβια δένδρα.-

Μιχάλης Πυρουνάκης
Όλα στο φως!
9/12/2023

"Όλα στο φως" για τα προηγούμενα αλλά και για τα μελλούμενα, πριν τις αναθέσεις.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Τοπίο σε διχασμό (μέρος 2ο)
2/12/2023

Αγαπητά ξαδέλφια. Εάν, με θέλημα θεού, δεν έπεφτε εξ ουρανού ο εκ Ρωσίας ορμώμενος πόντιος Ιβάν ο τρομερός, να διαλύσει την ερυθρή «παράγκα», τώρα ο «δαφνοστεφανωμένος» έφηβος, εκ προοιμίου «διορισμέ

Δημήτρης Καλαμπούκας

Τεκτονικές αλλαγές στο οδικό δίκτυο της πόλης!

Αλλάζουν άρδην οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Συνοπτική παρουσίαση των προτάσεων που προτίθεται να εφαρμόσει άμεσα η δημοτική αρχή

Ο Δήμος Βριλησσίων δημοσιοποίησε στην ιστοσελίδα του τη «Μελέτη Σχεδιασμού και Διαχείρισης Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας», (ΣΒΑΚ) η οποία, με πρόθεση της διοίκησης, πρόκειται να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή. Η «Δράση» παρουσιάζει για την ενημέρωση των δημοτών μόνον τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις – αλλαγές που περιλαμβάνει η μελέτη -και οι οποίες αφορούν στο σύνολο του οδικού δικτύου του προαστίου, επιλέγοντας από ένα πολυσέλιδο σύνολο στοιχείων, που αξίζει να μελετηθεί. Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για το περιεχόμενο της Κυκλοφοριακής Μελέτης μέσω: - της ιστοσελίδας του Δήμου www.vrilissia.gr - του συνδέσμου (link) https://www.dropbox.com/sh/d1vyqwiivopol5e/AAChxDbaFx1ECJQVQqaKk-Gha?dl=0 - του Γραφείου της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου. Οι δημότες προσκαλούνται να συμμετέχουν στη διαβούλευση και να υποβάλλουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους για την τελική διαμόρφωση της Μελέτης, το αργότερο έως τις 12 Νοεμβρίου 2017. Η «Δράση», τις επόμενες ημέρες, θα δημοσιοποιήσει και τη δική της γνώμη – κριτική για μια μελέτη που πρόκειται να προκαλέσει «σεισμικές» αλλαγές στην καθημερινότητά μας... Συνοπτική παρουσίαση των προτάσεων περί των νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων σύμφωνα με τη «ΜΕΛΕΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ» που προτίθεται να εφαρμόσει άμεσα η δημοτική αρχή ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (κατά τους μελετητές και σύμφωνα με τις οδηγίες που τους δόθηκαν από τη δημοτική αρχή) Η μελέτη (ΣΒΑΚ) επιδιώκει να: -Διασφαλίσει ότι το σύστημα μεταφορών είναι προσιτό σε όλους, -Βελτιώσει την ελκυστικότητα και την ποιότητα του αστικού περιβάλλοντος -Βελτιώσει την ασφάλεια (safety and security) των χρηστών του, -Προάγει τις μετακινήσεις με ανθρώπινη ενέργεια (πεζή, ποδήλατο) -Μειώσει το θόρυβο και την ατμοσφαιρική ρύπανση, τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου και την κατανάλωση, καυσίμων. -Βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και τη σχέση κόστους- αποτελεσματικότητας της μεταφοράς προσώπων και αγαθών. ΤΟ «ΟΡΑΜΑ» Με βάση τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων, τα στοιχεία από την αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης, τις προτάσεις – παρατηρήσεις των πολιτών και πάντα σε στενή συνεργασία με τους αρμοδίους του Δήμου, συνδιαμορφώθηκε το όραμα για τη βιώσιμη κινητικότητα των Βριλησσίων, το οποίο αποτέλεσε τη βάση για τον καθορισμό των ειδικών στόχων, απαραίτητων για την παρακολούθηση της προόδου προς την επίτευξη του κοινού οράματος και την ανάπτυξη των προτάσεων οργάνωσης και διαχείρισης της κινητικότητας: Βριλήσσια: Προάστιο με όραμα Επιλέγω ήπια μετακίνηση, επιλέγω ποιότητα ζωής ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ -Αποτροπή των διαμπερών κινήσεων μέσα από τους τοπικούς δρόμους για την προστασία των γειτονιών με πυκνή κατοικία - Μονοδρόμηση των βασικών συλλεκτήριων οδών με στόχο την μείωση του αριθμού των διασταυρούμενων ρευμάτων και την απλοποίηση των κινήσεων στους κόμβους έτσι ώστε, σε συνδυασμό με τις απαιτούμενες γεωμετρικές παρεμβάσεις να βελτιωθεί η ορατότητα και να αναβαθμισθεί σε σημαντικό βαθμό το επίπεδο της οδικής ασφάλειας στο προάστιο. - Λήψη μέτρων και εφαρμογή διευθετήσεων για τη μείωση των ταχυτήτων στο τοπικό και συλλεκτήριο δίκτυο. - Μέτρα για την ασφαλή κίνηση των μαθητών προς και γύρω από τα σχολεία. - Δημιουργία συνθηκών για ομαλή και ασφαλή κίνηση πεζών και ποδηλατών σε όλη την έκταση του προαστίου. - Δημιουργία ενός βασικού οδικού δικτύου, το οποίο οι οδηγοί των οχημάτων θα έχουν στη διάθεσή τους για να κινηθούν (και να σταθμεύσουν σε καθορισμένους χώρους), χωρίς καθυστερήσεις, με ασφάλεια και με απλοποίηση, όπου αυτό είναι εφικτό, των κινήσεων στους σημαντικούς κόμβους. - Μετατροπή όλων των τοπικής σημασίας οδών, σε οδούς ήπιας κυκλοφορίας, μονής κατεύθυνσης, με συχνές εναλλαγές στη φορά κίνησης, έτσι ώστε να αποτρέπονται οι διαμπερείς κινήσεις μέσω αυτών. Το δίκτυο οδών ήπιας κυκλοφορίας, θα εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο την πρόσβαση στις παρόδιες ιδιοκτησίες, με χαμηλές ταχύτητες (20-30 χλμ/ώρα) και ταυτόχρονα θα επιτρέπει την συνύπαρξη πεζών, ποδηλατιστών και αυτοκινήτων, στο κατάστρωμα της οδού. - Δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου ροής πεζών και ποδηλάτων (μέσω των πεζοδρόμων, των οδών ήπιας κυκλοφορίας, των ποδηλατοδρόμων και των διευρυμένων πεζοδρομίων στις βασικές οδούς), σύμφωνα με τη φιλοσοφία και τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας, έτσι ώστε να διαμορφωθούν οι κατάλληλες συνθήκες για τη σταδιακή απεξάρτηση από το ΙΧ, για βασικές καθημερινές μετακινήσεις μικρού και μέσου βεληνεκούς. ΚΥΡΙΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ - Επέκταση της πεζοδρομημένης περιοχής στον κεντρικό εμπορικό πυρήνα, με την πλήρη πεζοδρόμηση των τμημάτων της οδού Εθνικής Αντιστάσεως πριν και μετά την Πλατεία Αναλήψεως (μεταξύ των οδών 28ης Οκτωβρίου και Κύπρου) και του τμήματος της οδού Αναλήψεως, μεταξύ της Λ. Πεντέλης και της Πλ. Αναλήψεως. - Η οδός Αναλήψεως, από την Πλατεία Αναλήψεως έως την οδό Θερμοπυλών, μετατρέπεται σε διαδρομή περιπάτου, με αφετηρία/προορισμό την πλατεία, αποκτά αρκετά διευρυμένα πεζοδρόμια ενώ παράλληλα εφαρμόζονται γεωμετρικές διαμορφώσεις για ηπιοποίηση της κυκλοφορίας (οφιοειδής κίνηση - woonerf). ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΒΟΡΑΣ – ΝΟΤΟΣ - Μονοδρόμηση των 4 βασικών οδικών αξόνων (στην κατεύθυνση βοράς – νότος) 25ης Μαρτίου, 28ης Οκτωβρίου, Κύπρου και Αναλήψεως, οι οποίες σήμερα λειτουργούν ως οδοί διπλής κατεύθυνσης. - Βελτιώνεται σε σημαντικό βαθμό το επίπεδο της οδικής ασφάλειας, καθώς επιτυγχάνεται η απλούστευση των κινήσεων στις διασταυρώσεις τους, χάρις στην επερχόμενη μείωση του αριθμού των διασταυρούμενων ρευμάτων. - Ο διαθέσιμος χώρος που δημιουργείται από την κατάργηση του ενός ρεύματος κυκλοφορίας θα αξιοποιηθεί για τη δημιουργία πεζοδρομίων επαρκούς πλάτους και ελεύθερων εμποδίων για την ασφαλή και ανεμπόδιστη κίνηση των πεζών και των ΑΜΕΑ και, κατά περίπτωση, για τη δημιουργία ποδηλατόδρομου ή πρόσθετων θέσεων στάθμευσης, υπό γωνία. ΟΔΟΣ ΚΙΣΣΑΒΟΥ - Μονοδρόμηση της οδού Κισσάβου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Εθν. Αντιστάσεως και Δ. Μητροπούλου, με φορά προς τη Λ. Πεντέλης. - θα επιτρέπεται μόνο η είσοδος προς τον παράδρομο της Λ. Πεντέλης. Υπάρχει πρόβλεψη για την είσοδο των οχημάτων τροφοδοσίας από τη Λ. Πεντέλης προς τον υφιστάμενο χώρο φορτοεκφόρτωσης (επί της οδού Κισσάβου) του γωνιακού πολυκαταστήματος. Η προσπέλαση θα γίνεται με κατάλληλη διαμόρφωση, ώστε να αποτρέπεται η κίνηση των οχημάτων προς την οδό Εθν. Αντιστάσεως, αλλά και γενικότερα κάθε πιθανή απόπειρα για παράνομη αντίθετη κίνηση των οχημάτων. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ – ΔΥΣΗ Εφαρμογή συχνών εναλλαγών στη φορά κίνησης των οδών, οι οποίες διασχίζουν την περιοχή μελέτης στην κατεύθυνση ανατολή - δύση, έτσι ώστε να αποτρέπονται οι διαμπερείς κινήσεις μέσω αυτών ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ – ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ Αποτροπή διαμπερών διασχίσεων μέσω των οδών Θερμοπυλών και Σαλαμίνος • Εφαρμογή συχνών εναλλαγών στη φορά κίνησης των οδών • Προσαρμογή διαδρομών κίνησης των λεωφορείων ΟΔΟΣ ΤΡΟΙΑΣ Αντιδρόμηση της οδού Τροίας με κατεύθυνση προς την οδό Πηλέως και της οδού Πηλέως με κατεύθυνση προς την Λ. Πεντέλης, ώστε να αποτραπεί η υφιστάμενη διαμπερής κίνηση μέσω της διαδρομής Πηλέως – Τροίας - Ομήρου – Σπάρτης – Σισμανογλείου. Με την κατάργηση της διαμπερούς κίνησης, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη αποτροπής της αριστερής στροφής από την οδό Σπάρτης προς την οδό Σισμανογλείου, τουναντίον αυτή θα πρέπει να επιτραπεί, για τη διευκόλυνση των κατοίκων αυτής της γειτονιάς. Μετασχηματισμός όλων των τοπικών οδών σε ήπιας κυκλοφορίας, με απώτερο στόχο την επαναφορά της έννοιας της γειτονιάς στο προάστιο. - Δημιουργούνται συνθήκες αντίστοιχες με εκείνες ενός πεζοδρόμου, ενώ παράλληλα εξυπηρετούνται οι ανάγκες στάθμευσης των κατοίκων, οι οποίες είναι ανελαστικές - Εφαρμογή μονοδρομήσεων και συχνές εναλλαγές στη φορά κίνησης για την αποτροπή διαμπερών κινήσεων μέσα από τις γειτονιές. Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων "Δράση για μια Άλλη Πόλη

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΗΝΙΩΤΗΣ
    26 Οκτωβρίου 2017, 15:12

    Η μελέτη για το κυκλοφοριακό δεν επιλύει την διαμπερή υπερτοπική κίνηση των αυτοκινήτων, καθ' όσον οδοί όπως 25ης Μαρτίου , 28ης Οκτωβρίου , Μπακογιάννη και Ολύμπου με κατεύθυνση Ανατολή - Δύση δεν τροποποιούνται καθόλου. Αντιθέτως καθορίζονται συλλεκτήριοι με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον τους. Επίσης ότι πιο λάθος , κατά την κρίση μου για την έξοδο στην Αττική οδό από Βορά προς Νότο. Οι οδηγοί καθοδηγούνται στην οδό Σαλαμίνος με έξοδο με Φανάρι στην οδό Αττικής ( οδό από ΦΕΚ χαρακτηρισμένη πεζόδρομος). Ομοίως << αφήνεται > διαμπερής και η οδός Ταϋγέτου. Βάσει του προτεινομένου χρονοδιαγράμματος όλες οι αλλαγές θα γίνουν άμεσα με την σήμανση μόνον . Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οδοί μονοδρομηθέντες να διαθέτουν δύο λωρίδες προς την ίδια κατεύθυνση με αποτέλεσμα την αύξηση της ταχύτητας. Η οδός Ολύμπου( μεταξύ Θερμοπυλών-Σαλαμίνος) έχει μετά τις οδούς Λ. Πεντέλης και Αττικής την μεγαλύτερη ημερησία κίνηση όπως εμφανίζεται στις μετρήσεις . Ειναι μεγαλύτερη και από την οδό Σισμανογλείου στον κόμβο με την Λ. Πεντέλης. Τι πιο λογικό θα ήταν η πρώτη παρέμβαση να ήταν άμεσα μέτρα για την ηπιοποίησή της

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ
    25 Οκτωβρίου 2017, 16:02

    1. Βιώσιμη μετακίνηση σημαίνει πρώτα από όλα στήριξη στο περπάτημα, τη δημόσια συγκοινωνία και το ποδήλατο. - Για το περπάτημα, η πόλη φαίνεται να γίνεται όντως κάπως πιο φιλική. - Αν η δημόσια συγκοινωνία όμως μείνει στα σημερινά πολύ χαμηλά επίπεδα (κυρίως στη συχνότητα των δρομολογίων), θα τη χρησιμοποιούν πάλι ελάχιστοι και η πλειοψηφία θα συνεχίσει να ταλαιπωρεί και να ταλαιπωρείται με το ΙΧ. Στις προτάσεις δε βλέπω, επίσης, ποια προτείνεται ως νέα διαδρομή του 447 αν σταματήσει η διαμπερής κίνηση στη Θερμοπυλών και τη Σαλαμίνος. - Για τη χρήση του ποδηλάτου, ειδικά προς το μετρό και τον Προαστιακό, βασικό αντικίνητρο είναι σήμερα οι πολύ συχνές κλοπές. Η απουσία συγκεκριμένων προβλέψεων για στοιχειώδη ασφάλεια των σταθμευμένων ποδηλάτων, αφήνει εδώ ένα σοβαρό κενό. 2. Κυκλοφοριακά, τα Βριλήσσια αποτελούν ενιαίο χώρο με το Πάτημα Χαλανδρίου: για παράδειγμα, οι ρυθμίσεις στη Σαλαμίνος και τη Θερμοπυλών εκτρέπουν κυκλοφορία προς την Αγίου Αντωνίου (σύνορο των δύο δήμων) αλλά και προς την παράλληλή της οδό Τρίτση στο Πάτημα. Έχει γίνει οποιαδήποτε συνεννόηση με το Δήμο Χαλανδρίου για το συντονισμό των όποιων παρεμβάσεων; Ανάλογες συνεννοήσεις βλέπω απαραίτητες και με τους φορείς του μετρό και του προαστιακού για τους χώρους γύρω από τους σταθμούς. 3. Για μακρινότερες μετακινήσεις, είναι λογικό να ενθαρρύνεται η χρήση του μετρό και του προαστιακού: υπάρχουν προβλέψεις για διευκόλυνση της μετεπιβίβασης, με ενίσχυση των χώρων στάθμευσης γύρω από τους δύο σταθμούς, της Πλακεντίας και της Λ. Πεντέλης;

  3. Κατερίνα Μαντζάρου
    20 Οκτωβρίου 2017, 19:40

    Ωραιο σχεδιο. Ριχνουμε κι αλλη κινηση αυτοκινητων στην Ολυμπου μειωνοντας τις εισοδους στα Βριλησσια, αντι να λυσουμε το προβλημα της Ολυμπου βγαζοντας ολα αυτα τα αυτοκινητα που δεν εξυπηρετουν δημοτες, απλα διασχιζουν τα βριλησσια για να πανε σε αλλους προορισμους, εξω απο την πολη. Τα σχεδια αυτα τα βγαζουν μηχανικοι που ζουν στην πολη μας η απλα την εχουν δει απο χαρτη του google?

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter