Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

"Νυχτερινός Ανταποκριτής" από το Cine-Δράση

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 8:15΄μμ, στο ΤΥΠΕΤ

«Ο Νυχτερινός ανταποκριτής» είναι ένα ατμοσφαιρικό και καλοστημένο θρίλερ, με φόντο τον νυχτερινό υπόκοσμο του Λος Άντζελες και κεντρικό θέμα τον αδηφάγο κόσμο των mass media. Μια αξιομνημόνευτη μαύρη κωμωδία που καυτηριάζει τη μανία του πλανήτη γη για ωμή βία. Το φιλμ κατέκτησε 43 Βραβεία από 121 συνολικά υποψηφιότητες. Ήταν υποψήφιο για Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου (Dan Gilroy) και για Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου (Jake Gyllenhaal). Είχε, επίσης, 4 Υποψηφιότητες στα Βραβεία Bafta (Α Ανδρικού, Β΄ Γυναικείου, Πρωτότυπου Σεναρίου και Μοντάζ) και βρίσκεται στην επίσημη λίστα του National Board of Review ως μία από τις 10 Καλύτερες Ταινίες του 2014. Νυχτερινό Λος Άντζελες. Την ώρα που η πόλη και οι άνθρωποι της κοιμούνται, κάποιοι ξαγρυπνούν εξασφαλίζοντας την ενημέρωση. Παρακολουθούν τις αστυνομικές συχνότητες, διασχίζουν τους δρόμους τρέχοντας με μεγάλες ταχύτητας από την μια περιοχή στην άλλη με γρήγορα αυτοκίνητα και ακριβό τηλεοπτικό εξοπλισμό σε αναζήτηση μιας αιματοβαμμένης αποκλειστικότητας. Είναι οι ανεξάρτητοι «κυνηγοί» ειδήσεων, οι νυχτερινοί ανταποκριτές, που περιμένουν την ώρα που θα συμβούν ατυχήματα, πυρκαγιές, δολοφονίες. Κυνηγούν την είδηση με την ελπίδα ότι θα μπορέσουν να πουλήσουν τα πλάνα τους στα τηλεοπτικά κανάλια και θα πιάσουν την καλή. Διαθέτουν την δική τους υποκουλτούρα, δεν διστάζουν να «πειράξουν» την είδηση για να της προσδώσουν δραματικότητα ώστε να καλύψουν την δίψα των θεατών για αίμα. Σε αυτό το πλαίσιο ο σεναριογράφος Dan Gilroy, στην πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα, τοποθετεί τον κεντρικό ήρωα του Λου Μπλουμ. Η πραγματικότητα του Λου είναι ίδια με ολόκληρης της νέας γενιάς σε όλο τον κόσμο. Οι ελπίδες του για επαγγελματική αποκατάσταση έχουν εξαϋλωθεί. Μικροαπατεώνας στην αντίληψη, απελπισμένος, σε μόνιμη αναζήτηση δουλειάς ένα βράδυ θα γίνει μάρτυρας αυτοκινητιστικού δυστυχήματος, θα παρακολουθήσει ένα τηλεοπτικό συνεργείο και θα αποφασίσει να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να σταδιοδρομήσει στο μαγικό κόσμο του τηλεοπτικού αστυνομικού ρεπορτάζ, το χώρο όπου κάθε σφύριγμα αστυνομικής σειρήνας προβάλει ως πιθανότητα μιας αποκλειστικότητας και τα θύματα μεταφράζονται σε δολάρια και δημοσιότητα. Θα προσληφθεί ως εκπαιδευόμενος συντάκτης με τον κατώτατο μισθό. Αλλά τα χαρακτηριστικά του, η αντοχή, η ελαστική ηθική συνείδηση, το θράσος, ο κυνισμός, η παρατηρητικότητα, η δυνατότητα να απορροφά τις πληροφορίες και η ευρηματικότητα του θα τον βοηθήσουν να διαπρέψει. Πολύ σύντομα, με μια σειρά αποκλειστικοτήτων, θα αναδειχθεί σε περιζήτητο ανταποκριτή του Λος Άντζελες και θα καταλήξει ιδιοκτήτης μιας αναπτυσσόμενης εταιρείας. Αλλά ο τρόπος που εξασφαλίζει την επαγγελματική του επιτυχία, υπερβαίνοντας όλα τα φυσιολογικά όρια και κάθε ηθικό φραγμό, έχει πολλές σκοτεινές διαστάσεις και αποτελεί ταυτόχρονα έναν πραγματικό εφιάλτη για την ίδια την κοινωνία. Επιπλέον η σπουδαιότερη από όλες τις ανταποκρίσεις του, θα απαιτήσει υψηλό τίμημα. Αναζητώντας μανιωδώς «καυτές» ειδήσεις θα μετατρέπεται σταδιακά (ή μήπως ήταν από την αρχή;) σε έναν αμφιβόλου ηθικής δημοσιογράφο, θύμα και θύτη του δικού του success story. Βοηθός στην επαγγελματική του καταξίωση είναι η Νίνα, μια γυναίκα γύρω στα 50, σκληραγωγημένη, όμορφη, βετεράνος των δελτίων ειδήσεων, με θητεία 3 δεκαετιών στην τηλεόραση, η οποία επίσης ξεκίνησε την καριέρα της μπροστά από την κάμερα και τώρα είναι στέλεχος του καναλιού. Οι σχέσεις τους είναι μια εμπορική ανταλλαγή. Αυτή βρίσκει στα ρεπορτάζ του Λου τη δυνατότητα να αναζωπυρώσει την τελματωμένη καριέρα της και αυτός την ευκαιρία να ανελιχθεί και γιατί όχι, να δημιουργήσει μια συναισθηματική σχέση. Ο Gilroy φτιάχνει ένα σενάριο που σκιαγραφεί το πορτραίτο του Λου ως μέρος ενός συστήματος, στο οποίο οι τηλεοπτικοί ειδησεογραφικοί σταθμοί αναζητούν ρεπορτάζ με εγκλήματα και αίμα για να ανεβάζουν την τηλεθέαση τους. «Πουλάς φόβο για να κρατήσεις ψηλά τα νούμερα, αυτή είναι η βασική ιδέα» λέει. Η σκηνοθεσία του είναι γρήγορη και ρεαλιστική. Παρουσιάζει τα πράγματα ωμά, χωρίς ηθικολογίες και διδάγματα, ενώ οι φρενήρεις ρυθμοί με τους οποίους οι πρωταγωνιστές κυνηγούν την επόμενη καυτή είδηση προκαλούν στους θεατές προβληματισμό και αγωνία και κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον τους σε όλη την διάρκεια του φιλμ. Αναθέτει το γυναικείο ρόλο στη σύζυγό του Rene Russo, που τον ερμηνεύει με επιφανειακή σκληράδα και εσωτερική ευαισθησία, στοιχεία κρίσιμα για τον χαρακτήρα που υποδύεται. Ο βασικός χαρακτήρας του έργου, που λειτουργεί ως εικόνα όλης της κοινωνίας, αποδίδεται από ένα εξαιρετικό ταλέντο, τον Jake Gyllenhaal, ο οποίος με μια εκπληκτική ερμηνεία βάζει τον θεατή στο κλίμα της ταινίας από την αρχή, κλέβει την παράσταση και πείθει ότι είναι το ίδιο ψυχασθενής με τον ήρωα του. Tο «Nightcrawler», για πολλούς λόγους θα μπορούσε να αποτελεί μάθημα σε σχολές δημοσιογραφίας, κυρίως στην Ελλάδα που έχει ξεφύγει η κατάσταση προς κάθε κατεύθυνση. ΗΠΑ, 2014. Διάρκεια: 117'. Σενάριο – Σκηνοθεσία: Dan Gilroy. Πρωταγωνιστούν: Ann Cusack, Anne McDaniels, Bill Paxton, Eric Lange, Jake Gyllenhaal, Kathleen York, Kevin Rahm, Rene Russo. *Οι χειμερινές κινηματογραφικές προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη, 8.15 το βράδυ στην αίθουσα "Ν. Εγγονόπουλος" του πάρκου "Μ. Θεοδωράκης" (ΤΥΠΕΤ), Π. Μπακογιάννη 38-42, Βριλήσσια.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter