Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Προσωπικά

του Χρήστου Ι. Βατούσιου

"Έτσι θρηνώ την περηφάνια μπροστά στου κόσμου την ορφάνια" Μετά από περίπου δύο ώρες αναίσθητος από τροχαίο, θέλω να δηλώσω ότι, ούτε παράδεισο είδα, ούτε κόλαση, ούτε αγγέλους μα ούτε και διαβόλους. Το αναφέρω έτσι, σαν μια εσωτερική πληροφορία, που ίσως κάποτε, από κάποιους αξιοποιηθεί. Θυμάμαι όμως καθαρά, την μητέρα μου να με καλεί για να φάμε, και την Μαρία... - Ποια ήταν η Μαρία; Ε, αυτό θα το κρατήσω για τον εαυτό μου - να μου ψευτογκρινιάζει τρυφερά, για να κανονίσουμε τις διακοπές μας. Στο νοσοκομείο κάθισα σχεδόν ένα μήνα, για να με συνεφέρουν από τα βαριά τραύματά μου, κι αφού δε βρέθηκε κάτι χειρότερο - με έκαναν φύλλο και φτερό σε εξετάσεις και ερωτήσεις, που δεν μπορούσα να απαντήσω, λόγω απώλειας μνήμης του συμβάντος - γύρισα στο σπίτι μου για να αποθεραπευτώ, και να συνεχίσω την όποια πλέον κανονικότητά μου. Το παράδοξο είναι, ότι συνέχισα να βλέπω μέσα στον ταραχώδη ύπνο μου - πολλές φορές και ξύπνιο μου - την μητέρα και την Μαρία, πάντα στις γνώριμες θέσεις τους, με τις ίδιες γλυκές απαιτήσεις της μελωδικής φωνής τους. Αυτός, ήταν ο κύριος λόγος που επέστρεψα στο νοσοκομείο, και ο μοναδικός που βρίσκομαι ακόμα εδώ. Με τον καιρό, συνήθισα την παρουσία τους μέσα μου, τόσο που να προσφωνώ τις νοσοκόμες μητέρα ή Μαρία, ανάλογα με την διάθεση μου και τις ανάγκες μου. Δεν έχω πια καμιά επιθυμία να επιστρέψω στον παλιό εαυτό μου. Αισθάνομαι τόσο ωραία εδώ με την μητέρα και την Μαρία, που συχνά νιώθω, πως δε χωριστήκαμε ποτέ. ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΒΑΤΟΥΣΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ: Diego Rivera, To πορτρέτο μίας γυναίκας. 1947.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Ακροβάτες στο χαρτί
ΣΧΟΛΙΑ
  1. Ρένα Κατσανη
    19 Δεκεμβρίου 2019, 20:58

    Ωραίο κείμενο. Ελπίζω όχι "πραγματικότητα" - ως προς το τροχαίο και τα νοσοκομιακά τουλάχιστον... Ως προς τα άλλα, η μητέρα, ετσι κι αλιώς είναι πάντα εκει που είναι το παιδί της και η Μαρία...όπου είναι η καρδιά της,

  2. Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
    14 Δεκεμβρίου 2019, 21:53

    Κι' αν όλα ξεχαστούν, πάντα θα μένουν μια μητέρα και μια Μαρία για να στηρίζουν την ύπαρξη και τη συνέχειά της!

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter