Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Υπενθύμιση της θέσης της «Δράσης» για το θέμα της οδού Αργυροκάστρου.

Με αφορμή μια διαδικτυακή διαμάχη σε τοπικές ιστοσελίδες

Με αφορμή τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου και της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, η οποία διαμείβεται στο έδαφος τοπικών ιστοσελίδων, επαναδημοσιεύουμε, αντί σχολίου, τη θέση της «Δράσης» για το θέμα, όπως είχε τεθεί όχι στο διαδίκτυο, αλλά στο δημοτικό συμβούλιο της 27ης Ιουνίου 2011. Υπενθυμίζουμε επ’ ευκαιρία, ότι η ιστοσελίδα της «Δράσης» δεν είναι γενικώς ένα τοπικό ενημερωτικό μέσο, αλλά περισσότερο ένας ανοιχτός χώρος διαλόγου, που αντανακλά τις συζητήσεις και την προβληματική που αναπτύσσεται στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης τοπικής προσπάθειας και ταυτόχρονα δημοτικής κίνησης. Το γεγονός αυτό ερμηνεύει γιατί κατά περιόδους δεν ακολουθούμε κατά γράμμα τη ροή των τοπικών γεγονότων. Κατά συνέπεια, καμία «δημοσιογραφική» δεοντολογία δεν μας επιβάλει να αναδημοσιεύουμε επιστολές που απευθύνονται, όχι στη «Δράση», αλλά σε όλα τα τοπικά μέσα, ούτε και να τοποθετούμαστε σε ερωτήματα που θέτουν δημόσια άλλες ιστοσελίδες. Αυτή πάντως η παρατήρηση, δεν αναιρεί και δεν υποτιμά, σε καμία περίπτωση, το έργο και τη σημαντική προσφορά των τοπικών ιστοσελίδων στο δημόσιο διάλογο, που με προσωπικό κόπο και έξοδα έχουν αναπτυχθεί. Στη συγκεκριμένη πάντως περίπτωση, έχουμε δημοσιεύσει επαρκώς τις θέσεις των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου, τις οποίες, επί της ουσίας, υποστηρίξαμε εμπράκτως, (αντίθετα με το σύνολο σχεδόν των δημοτικών παρατάξεων), θέτοντας το ζήτημα εκεί που έπρεπε, σε ψηφοφορία στο δημοτικό συμβούλιο, (όπου καταμετρήσαμε μόνον τις ψήφους των δύο δημοτικών μας συμβούλων), παρά τη δυσαρέσκεια και τις αντιδράσεις σε βάρος μας από την πλευρά των παρόντων κατοίκων του αντιδρομημένου τμήματος της Εθνικής Αντιστάσεως. Σε τελευταία ανάλυση, ο ρόλος των δημοτικών παρατάξεων δεν αποτιμάται σε διαλόγους μέσω διαδικτύου, (από τους οποίους μάλιστα απουσιάζει εμφατικά η δημοτική αρχή), αλλά με συγκεκριμένες προτάσεις στο δημοτικό συμβούλιο και τη στάση τους την ώρα των αποφάσεων. Το απόσπασμα που ακολουθεί, αποτελεί μέρος μιας συνολικότερης τοποθέτησης της «Δράσης» για το κυκλοφοριακό, που είχε δημοσιευτεί πριν από ένα περίπου χρόνο, με αφορμή τη σχετική συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ Αφορμή για την πρόσφατη συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, η αγανάκτηση των κατοίκων της οδού Αργυροκάστρου. Την προηγούμενη χρονιά, υποθέτουμε με τις καλύτερες προθέσεις, επιλέχθηκε ανακουφιστική παρέμβαση στο βόρειο τμήμα της Εθνικής Αντιστάσεως, μεταξύ Ταϋγέτου και Κισσάβου, όπου ο δρόμος στενός, τα πεζοδρόμια ανύπαρκτα και η κίνηση μεγάλη. Έτσι, ένα πρωί, το τμήμα αυτό αντιδρομήθηκε, χωρίς να έχουν προηγηθεί μετρήσεις και το πρόβλημα, ως δια μαγείας, λύθηκε, επειδή τα αυτοκίνητα έπαψαν να χρησιμοποιούν την Εθν. Αντιστάσεως για να παρακάμψουν τη Λ. Πεντέλης. Μόνο που η ρύθμιση αυτή μετέφερε το πρόβλημα λίγο παρακάτω, στον επόμενο ελεύθερο δρόμο, στην οδό Αργυροκάστρου και δι’ αυτής στο συγκρότημα των σχολείων της Ταϋγέτου. Οι κάτοικοι είδαν ξαφνικά να ανατρέπετε η καθημερινότητά τους, να μην αναγνωρίζουν το χώρο τους, επειδή έτσι αποφάσισε ένα δημοτικό συμβούλιο, χωρίς εξήγηση και πειστική αιτιολογία. Τα ίδια είχαν γίνει, χρόνια πριν, στην κατάληξη της οδού Θερμοπυλών. Μόνο που εκεί, οι παράπλευροι δρόμοι διέθεταν μεγαλύτερο εύρος για να απορροφήσουν την πρόσθετη κυκλοφορία χωρίς πρόβλημα. Τα ίδια επαναλήφθηκαν και με την απαγόρευση της αριστερής στροφής της οδού Σπάρτης προς τη Σισμανογλείου, μια ρύθμιση που οι πάντες αγνοούν, παρανομώντας. Εδώ, πέραν της επιβάρυνσης των παραρεμάτιων δρόμων, εμφανίστηκε ως συνέπεια, και μεγάλη αναμονή στο φανάρι της Λ. Πεντέλης, όπου η ουρά για την αριστερή στροφή της Σισμανογλείου φθάνει στην πλ. Αναλήψεως. Και έρχεται τώρα η διοίκηση, αντί να αποκαταστήσει το λάθος της, να τοποθετήσει διαχωριστικά κολωνάκια για να μην μπορεί κανείς να στρίψει. Οι προθέσεις κι εδώ καλές: Να χρησιμοποιούν όλοι τη Λ. Πεντέλης για να ανακουφιστεί η γειτονιά. Μόνο που ούτε οι ίδιοι οι κάτοικοι δεν μπορούν να πάνε σπίτι τους. Και εξακολουθεί να εκκρεμεί και να χρονίζει το ουσιαστικό, η διάνοιξη δηλαδή της οδού Λακωνίας και η αποκατάσταση της παρανομίας της κοινοπραξίας της Αττικής Οδού, η οποία στέρησε από το προάστιο προϋπάρχοντα δρόμο επικοινωνίας και συνέχειας προς το Μαρούσι. Την ίδια μέθοδο θεραπείας πρότειναν στο δημοτικό συμβούλιο, συμπολίτευση και αξιωματική αντιπολίτευση, για να διορθώσουν τις συνέπειες από την αντιδρόμηση της Εθν. Αντιστάσεως, η οποία έφερε σε θέση αντιδικίας τους κατοίκους δυο δρόμων. Σε μια προσπάθεια συμβιβασμού, ανασύρθηκε παλαιότερη μη υλοποιημένη απόφαση του συμβουλίου, που προέβλεπε προέκταση της διαχωριστικής νησίδας της οδού Κισσάβου, ώστε να αποκλειστεί τουλάχιστον η διέλευση των οχημάτων από το ένα ρεύμα προς τις οδούς Αργυροκάστρου και Εθν. Αντιστάσεως. Βεβαίως, η διοίκηση, η οποία επικαλέστηκε δυσβάσταχτο οικονομικό κόστος για την υλοποίηση της νησίδας, (φαίνεται ότι τα πλαστικά κολωνάκια που θα τοποθετηθούν στην οδό Σισμανογλείου είναι ακατάλληλα για την οδό Κισσάβου!), εννοούσε ότι αυτά θα γίνουν μετά την κυκλοφοριακή μελέτη. Με άλλα λόγια, οι αυτοσχεδιασμοί συνεχίζονται… Και δεν έχουν μπει ακόμη στο παιχνίδι οι κάτοικοι της παράλληλης οδού Ροδόπης! Βέβαια πάλι, ουδείς ασχολήθηκε με το ενδεχόμενο, εάν αυτά εφαρμοστούν, να καταλήξουν οι κάτοικοι της Εθν. Αντιστάσεως να εισπνέουν ολημερίς καυσαέρια αυτοκινήτων, όταν αυτά θα περιμένουν υπομονετικά στο φανάρι της Κισσάβου για να διοχετευτούν στη Λ. Πεντέλης. Η διοίκηση δηλαδή, αναβαθμίζει ή επιδεινώνει δρόμους χωρίς ένα σαφές κριτήριο. Όσο όμως τα έργα υλοποιούνται μ’ αυτόν τον τρόπο και η δημοτική αρχή εμφανίζεται με δυο μέτρα και δυο σταθμά, τότε όλοι νομιμοποιούνται να ζητούν ανάλογη αντιμετώπιση. Έτσι, ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου και περισσεύει η καχυποψία, με συνέπεια δυσεπίλυτες καταστάσεις, που στη συνέχεια παραπέμπονται στο σωτήρα συγκοινωνιολόγο- μελετητή. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Σε κάθε περίπτωση οι υπερβολές δεν βοηθούν. Το κυκλοφοριακό των Βριλησσίων και η ποιότητα ζωής στην πόλη μας, πολύ απέχει από την κατάσταση άλλων δήμων. Ωστόσο, αν τα πλεονεκτήματα του προαστίου διατηρηθούν, εξαρτάται περισσότερο από τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της τοπικής κοινωνίας, παρά από τις σημειακές ρυθμίσεις. Η αλλαγή οπτικής λοιπόν, επείγει… Πρέπει να εμπεδωθεί η λειτουργία απλών, γενικών και διακηρυγμένων κριτηρίων για κάθε κυκλοφοριακή ρύθμιση. Να σταματήσουν οι αιφνίδιες παρεμβάσεις. Η ζωή των ανθρώπων δε γίνεται να αλλάζει αιφνιδιαστικά επειδή το αποφάσισε ένα δημοτικό συμβούλιο. Οι αλλαγές στο περιβάλλον βιώνονται σταδιακά και είτε γίνονται αποδεκτές, είτε ωριμάζουν διαφορετικές δυνατές απαντήσεις. Κυρίως, όμως, πρέπει να τεθούν επί τάπητος με δημοκρατικό τρόπο, οι προτεραιότητες για την επιθυμητή εξέλιξη του προαστίου. Προηγουμένως και μέχρι τότε, πρέπει να σταματήσει κάθε παρέμβαση, έως ότου ολοκληρωθούν, πράγματι, οι μελέτες. Όσο δεν υπάρχει κάποια τεκμηριωμένη πρόταση, καλύτερα να μείνουν ελεύθεροι από πεζοδρομήσεις και αντιδρομήσεις όλοι οι δρόμοι, το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα καλύτερο από αυτό που προέκυψε με τις αποσπασματικές και αυθαίρετες ρυθμίσεις. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Πάμε τώρα στα πιο συγκεκριμένα του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου: Οδός Αργυροκάστρου: Από τεχνικής πλευράς, ήταν μια ατυχής επιλογή. Όχι επειδή διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της Αργυροκάστρου, αλλά γιατί πράγματι αυτό αποδείχτηκε στην πράξη. Η πολιτική διαχείριση όμως του θέματος ήταν απαράδεκτη, διότι ως αντίληψη επιτρέπει ετσιθελικές αναιτιολόγητες αποφάσεις. H «Δράση», για μια ακόμη φορά, πήρε θέση επί αυτών που έθεσαν οι δημότες. Δεν διαφύγαμε, όπως οι περισσότεροι, παραπέμποντας το θέμα στο μέλλον και στην κυκλοφοριακή μελέτη. Δυσαρεστήσαμε πολλούς. Ωστόσο, αν δεν επανορθώνεται ένα «λάθος», τι νόημα έχει η επισήμανσή του; Αν όλοι δέχονται ότι η αντιδρόμηση τμήματος της Εθν. Αντιστάσεως μετέθεσε το πρόβλημα, γιατί δεν την ανακαλούν; Γιατί έστω, δεν περιμένουν την κυκλοφοριακή μελέτη, να δώσει λύση, χωρίς προηγουμένως να παγιώσουν μια αποτυχημένη ρύθμιση; Το πλήρες άρθρο: http://www.drasivrilissia.gr/themata/parousiash.aspx?sxID=1974 Για όποιον επιθυμεί να ενημερωθεί για την ανταλλαγή επιστολών και το θέμα; http://www.vrilissia.eu(«Τα Βριλησσιώτικα Νέα») http://www.operiigitisv.blogspot.com («ο Περιηγητής») http://anovrilissiaradio.webnode.com/(Ραδιόφωνο άνω Βριλησσίων)

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter