Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων

 
13/10/2014

«Cine Δράση»: Αφιέρωμα στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο

Τετάρτη 15/10, Πέμπτη 23/10 και Τετάρτη 29/10 Οκτωβρίου, 7.00μμ, στο ΤΥΠΕΤ. Προβολή ΚΑΙ συζήτηση με τους δημιουργούς κάθε ταινίας!


Με αφιέρωμα στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο συνεχίζει τις εβδομαδιαίες προβολές ταινιών μέχρι τέλος Οκτωβρίου, η Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων "Cine Δράση".

Οι προβολές θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα «Νίκος Εγγονόπουλος» -Πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης», (ΤΥΠΕΤ), την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου και την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου. Ώρα έναρξης 7.00 το απόγευμα.

Στη διάρκεια του αφιερώματος, κάθε προβολής, ακολουθεί συζήτηση, παρουσία του σκηνοθέτη της ταινίας που προβλήθηκε!

Μην το χάσετε!


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Τετάρτη 15/10: «Να κάθεσαι και να κοιτάς» του Γιώργου Σερβετά. Πρωταγωνιστούν: Μαρίνα Συμεού, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Νίκος Γεωργάκης, Γιώργος Καφετζόπουλος.

Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, μετά τις «Αιτίες των Πραγμάτων» του 2008, ο Γιώργος Σερβετάς πλησιάζει τους ανθρώπους που ζουν στην περίμετρο των μεγάλων πόλεων. Είναι ασφαλέστερο να δρας ή... «Να Κάθεσαι και να Κοιτάς»;

Χειμωνιάτικος ουρανός. Πράσινα λιβάδια. Αποθήκες σιτηρών. Ενα τρένο καταφτάνει στον άδειο σταθμό. Αποβιβάζεται μόνο η Αντιγόνη, μια νέα κοπέλα γύρω στα 30. Κανείς δεν την περιμένει, εκτός από έναν γέρο άντρα που περνάει όλη τη μέρα του στον έρημο σταθμό. Η Αντιγόνη έχει επιστρέψει στην πόλη όπου γεννήθηκε και φαίνεται αποφασισμένη να μείνει εκεί. Συναντιέται με την Ελένη, μια φίλη από τα παλιά, πιάνει δουλειά ως καθηγήτρια αγγλικών στο τοπικό φροντιστήριο, τα φτιάχνει με τον Νίκο, ένα αγόρι σαφώς νεώτερο κι ευχάριστα αφελές. Η αναζήτηση της Αντιγόνης για μια απλή ζωή στους ήσυχους δρόμους της μικρής πόλης σύντομα αποκαλύπτεται ελαφρώς πιο μπερδεμένη από ό,τι είχε φανταστεί. Η Αντιγόνη που είχε αποφασίσει μόνο να κάθεται και να κοιτά, σύντομα θα βρεθεί μπλεγμένη σε καταστάσεις που απαιτούν δράση. Η ζωή στους δρόμους της πόλης είναι ήσυχη αλλά από κάτω η ένταση όλο βράζει και βράζει... (Πηγή: www.clickatlife.gr)

Πέμπτη 23/10: «Ο Μανάβης» του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου
Ένα ντοκιμαντέρ-οδοιπορικό στα απομακρυσμένα χωριά της νοτιοδυτικής Πίνδου και τους ανθρώπους της, με οδηγό τον πλανόδιο μανάβη Νίκο Αναστασίου που εδώ και τριάντα χρόνια γυρίζει με το φορτηγό του τα χωριά της περιοχής ξεκινώντας από τα Τρίκαλα, καλύπτοντας μια διαδρομή 75 χιλιομέτρων. Μαζί με την γυναίκα του Σοφία κάνουν το ίδιο δρομολόγιο μια φορά την εβδομάδα σε όλη την διάρκεια του χρόνου. (Πηγή: www.lifo.gr)

Βραβείο κοινού στη Θεσσαλονίκη για μια σπάνιας ευαισθησίας και ποιητικής χάρης κινηματογραφική κατάθεση-μαρτυρία ενός ολόκληρου κόσμου που ολοένα απομακρύνεται από το δικό μας σήμερα. (Πηγή: www.athinorama.gr)

Τετάρτη 29/10: «Αίμα» του Διαμαντή Καραναστάση
Ειδικό Βραβείο Επιτροπής στο AMSTERDAM FILM FESTIVAL 2012 (Special Jury Prize – World Cinema Dramatic). Επίσημη συμμετοχή στο 50TH GIJON INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2012.

Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Διαμαντή Καραναστάση (σκηνοθεσία, μοντάζ, σενάριο, παραγωγή) «ΑΙΜΑ» («MY BLOOD», αγγλικός τίτλος). Mια εντελώς ανεξάρτητη παραγωγή σε σκηνοθεσία, μοντάζ, σενάριο και παραγωγή Διαμαντή Καραναστάση. Με μηδενικό προϋπολογισμό και χωρίς συνεργείο, ο Διαμαντής Καραναστάσης στην πρώτη του κινηματογραφική απόπειρα, επιχειρεί να εξερευνήσει την περιοχή όπου τέμνει ο κινηματογράφος το θέατρο. Ένας άντρας έχει μεγαλώσει με τα μάτια κλειστά. Για να τα ανοίξει πρέπει πρώτα να ανακαλύψει το πώς, το πόσο, το τι και το γιατί που κρύβει η αγάπη. Μόνος δρόμος του, η μνήμη... Ο μύθος του Οιδίποδα χρησιμοποιείται σαν όχημα σε μια συμβολική ιστορία για τα όρια της αγάπης. (Πηγή: http://www.myfilm.gr/)

Την ίδια ημέρα θα προβληθεί και η ταινία μικρού μήκους το «Το Παλαιοπωλείο της οδού Ruth kjaer» της Άσπας Σιώκου.

Το «Παλαιοπωλείο της οδού Ruth Kjaer» είναι η πρώτη της ταινία μικρού μήκους της Άσπα Σιώκου, απόφοιτης του Τμήματος Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Λυκούργου Σταυράκου, που παρουσιάστηκε στο επίσημο πρόγραμμα του φεστιβάλ Δράμας 2014.

Ηθοποιός: Εβελίνα Αραπίδη, Παραγωγή: Σωτήρης Σιώκος, Σενάριο - Σκηνοθεσία: Άσπα Σιώκου, Φωτογραφία: Γιάννης Γεωργίου, Μοντάζ: Γιάννης Κολόζης, Μουσική: Τάνια Γιαννούλη, Σκηνικά - Κοστούμια: Μαίρη Ζυγούρη, Ευαγγελία Γκουνέλα.

Μια γυναίκα ξαφνικά ανακαλύπτει στο παλαιοπωλείο της ένα κενό σημείο και προσπαθεί να το γεμίσει. Τι συμβαίνει όμως όταν το κενό σημείο ξεφεύγει από το τον έλεγχο της; (Πηγή: http://flix.gr/)


readers  2321


Σχόλια (0)


Εισαγωγή σχολίου
Όνομα:

Σχόλιο:



Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019 H Δράση στο facebook Το κανάλι μας στο YouTube
 
Ακροβάτες στο χαρτί Ακροβάτες στο χαρτί
Cine Δράση

Τελευταία θέματα

Τοιχο-διωκτικά
Οδυσσέας Ελύτης, 1964
Ανοίγω το στόμα μου κι αναγαλλιάζει το πέλαγος Και παίρνει τα λόγια μου στις σκοτεινές του τις σπηλιές Και στις φώκιες τις μικρές τα ψιθυρίζει Τις νύχτες που κλαιν των ανθρώπων τα βάσανα. Χαράζω τις φλέβες μου και κοκκινίζουν τα όνειρα Και τσέρκουλα γίνονται στις γειτονιές των παιδιών Και σεντόνια στις κοπέλες που αγρυπνούνε Κρυφά για ν' ακούν των ερώτων τα θαύματα. Ζαλίζει τ' αγιόκλημα και κατεβαίνω στον κήπο μου Και θάβω τα πτώματα των μυστικών μου νεκρών Και το λώρο το χρυσό των προδομένων Αστέρων τους κόβω να περάσουν στην άβυσσο. Σκουριάζουν τα σίδερα και τιμωρώ τον αιώνα τους Εγώ που δοκίμασα τις μυριάδες αιχμές Κι από γιούλια και ναρκίσσους το καινούργιο Μαχαίρι ετοιμάζω που αρμόζει στους Ήρωες. Γυμνώνω τα στήθη μου και ξαπολυούνται οι άνεμοι Κι ερείπια σαρώνουνε τις χαλασμένες ψυχές Κι απ' τα νέφη τα πυκνά της καθαρίζουν Τη γη, να φανούν τα Λιβάδια τα Πάντερπνα!


Τα σχόλια σας...
Το «αλλότριο» της αλλοτρίωσής μας 9/6/2019 Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Ο συγγραφέας του άρθρου τούτου μας μιλάει για το «αλλότριο», το ξένο, το απορριπτέο αν όχι το μισητό από εμάς υποτιθέμενο κράτος «μας», το από τους επάνω φυτεμένο κατά απομίμηση άλλων κρατών της Δύσης διαχρονικά επικυρίαρχων του τόπου μας από τον καιρό της παλιγγενεσίας και δώθε. Οικολόγος και πρωτεργάτης της συνοικιακής κομποστοποίησης στην πόλη μας αλλά και αρχιτέκτονας ο ίδιος, μας φέρνει σαν παράδειγμα το οικιστικό και πολεοδομικό μπάχαλο που βλέπουμε, όσοι ακόμη μπορούμε ακόμη κάτι να βλέπουμε, από την μειωμένη από τον χρόνο όραση, γύρω μας. Το κράτος αυτό αμάσητα αποδεκτό από τους ντόπιους στυλοβάτες και τα τσιράκια τους που κρατούν τα ηνία και προσπαθούν να μας το επιβάλλουν, έρχεται απ’ ευθείας σε συγκρουσιακή αντίθεση με μια γνήσια ελληνικότητα που μαρτυρούν τόσο τα διάσπαρτα μνημεία του τόπου μας αλλά και η ζωντανή μαστοροσύνη στην κληρονομημένη λαϊκή κατοικία, στους πλακόστρωτους δρόμους και σοκάκια, τις κοινές αυλές στις παλιές συνοικίες, στα παραδοσιακά χωριά και σε τμήματα των πόλεων όπου η αντιπαροχή και η αυθαίρετη δόμηση δεν επιτέλεσε ακόμη την εγκληματική της αποστολή! Μια δραστηριότητα της τελευταίας την οποία πληρώσαμε και εξακολουθούμε να πληρώνουμε με θύματα και μεγάλες υλικές καταστροφές. Παράλληλα αρχιτέκτονες ενδοτικοί σε γούστα μιας μπερδεμένης αισθητικής των πελατών τους, μηχανικοί πολλάκις οι ίδιοι αρχιτεκτονίζοντες και ενδοτικοί και αυτοί σε καρμιριές, τσιγκουνιές για εκμεταλλεύσιμο χώρο και εξοικονόμηση υλικών με σοβαρό έλλειμμα γνώσης στατικής, γίνονται συνένοχοι στο έγκλημα. Κάπως σπάνιες οι εξαιρέσεις όπως π.χ. το λαμπρό παράδειγμα του αρχιτέκτονα Άρη Κωσταντινίδη που όχι μόνο ανέδειξε και ύμνησε την ελληνικότητα της από γενιά σε γενιά δουλεμένης λαϊκής κατοικίας αλλά και σε σοβαρά έργα που ανέλαβε –πολλά από τα ξενοδοχεία «Ξενία» που σήμερα αφέθηκαν να καταρρεύσουν ή αλλοιώθηκαν βάρβαρα- μπόλιασε στην ελληνικότητα τη γνώση που απόκτησε στα ξένα, για απλότητα και λειτουργικότητα πραγματικών φωλεών ανθρώπινης ζωής. Άνισος όμως ο αγώνας. Ο ίδιος αυτοκτόνησε! Το αλλότριο κράτος με τους υπηρέτες του προσπαθεί να διεισδύσει παντού και να επιβάλλει τα «θέλει» του με τα όλα τα μέσα που διαθέτει και ελέγχει, διασπώντας και διαλύοντας τον οικιστικό και κοινωνικό ιστό σε κάθε πόλη, γειτονιά, χωριό με απομόνωση των κατοίκων και σπέρνοντας το ψέμα και τον διχασμό και στις ίδιες τις οικογένειες φυτεύοντες μύριες όσες αντιθέσεις ανάμεσά μας. Άξια η κάθε αντίσταση σ’ αυτό με την όποια συμμετοχή μας στη λύση των πολλών προβλημάτων από τα πιο απλά μέχρι και τα σύνθετα, πάνω στα οποία καθημερινά σκοντάφτουμε. Και όσο για την αλλοτρίωσή μας, αυτή είναι φυσική, αναπόφευκτη και αδιάλειπτη από γεννησιμιού μας μέχρι και την όση ζωή μας απομένει. Το πρόβλημα και όσο περνάει από το χέρι μας είναι να μπορούμε να επιλέγουμε τους αλλοτριωτές μας. Θυμάμαι τον στίχο αλλά όχι και τον ποιητή: “Τόσες χειραψίες τόσα πρόσωπα μέσα μου που πια δεν είμ’ εγώ»! Θυμάμαι όμως και τον τίτλο ενός έργου που έπαιξε κάποτε ο Γιώργος Αρμένης στο θέατρό του: «Έχω έναν Αμερικάνο στο κεφάλι μου»! Και κάποια σχετική φράση που συνηθίζουν να λένε στο χωριό μου για κάποιον που έρχεται από τα ξένα εντυπωσιασμένος και επιχειρεί άκριτα, αμάσητα και αχώνευτα μια νεωτερικότητα: “Εκεί που πήγε του κάνανε ένεση»! Τώρα όσον αφορά τα ξένα κράτη από τα οποία μας ήρθε και μας φόρεσαν ανερώτητα καπέλο το δικό μας, υπήρξαν και αυτά σχηματισμοί ανάγκης έκφρασης και επιβολής των διαδοχικών νέων και ραγδαίων κοινωνικοοικονομικών αλλαγών του 19ου και του 1ου μισού του 20ού αιώνα που αναφέρει ο συγγραφέας και για το σχηματισμό τους δανείστηκαν στοιχεία και πρότυπα από την ελληνική, ελληνιστική και ελληνορωμαϊκή περίοδο όπως αυτά περιγράφονται στα βιβλία τέχνης, τα νομικά κ.ά. ενώ εδώ η σκυτάλη πέρασε φυσικά και αβίαστα στη λαϊκή βάση με το γούστο, το ήθος την οργάνωση και τους θεσμούς τους οποίους συστηματικά περιφρονούν και πολλαπλά καταπιέζουν…


Δημοτικές Εκλογές 2014


ΓΠΣ Βριλησσίων 2011


Δημοτικές Εκλογές 2010


Παιδεία 2009




Καλλικράτης: απόψεις και θέματα

Η κρίση και το πρόγραμμα σταθερότητας

Το στέκι της Δράσης 

Το στέκι της «Δράσης», Πίνδου 30 & Μαραθώνος, Βριλήσσια. H δωρεάν δανειστική βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη λειτουργεί κάθε Δευτέρα 12:00-2:00μμ, Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 6:00-8:00μμ.




   
© 2006 - 2019 Δράση για μια Άλλη Πόλη
Κατασκευή - επιμέλεια ιστοσελίδας: Μάκης Ετζόγλου