Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

«Cine Δράση»: Αφιέρωμα στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο

Τετάρτη 15/10, Πέμπτη 23/10 και Τετάρτη 29/10 Οκτωβρίου, 7.00μμ, στο ΤΥΠΕΤ. Προβολή ΚΑΙ συζήτηση με τους δημιουργούς κάθε ταινίας!

Με αφιέρωμα στο σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο συνεχίζει τις εβδομαδιαίες προβολές ταινιών μέχρι τέλος Οκτωβρίου, η Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων "Cine Δράση". Οι προβολές θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα «Νίκος Εγγονόπουλος» -Πάρκο «Μίκης Θεοδωράκης», (ΤΥΠΕΤ), την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου και την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου. Ώρα έναρξης 7.00 το απόγευμα. Στη διάρκεια του αφιερώματος, κάθε προβολής, ακολουθεί συζήτηση, παρουσία του σκηνοθέτη της ταινίας που προβλήθηκε! Μην το χάσετε! ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τετάρτη 15/10: «Να κάθεσαι και να κοιτάς» του Γιώργου Σερβετά. Πρωταγωνιστούν: Μαρίνα Συμεού, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Νίκος Γεωργάκης, Γιώργος Καφετζόπουλος. Στη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, μετά τις «Αιτίες των Πραγμάτων» του 2008, ο Γιώργος Σερβετάς πλησιάζει τους ανθρώπους που ζουν στην περίμετρο των μεγάλων πόλεων. Είναι ασφαλέστερο να δρας ή... «Να Κάθεσαι και να Κοιτάς»; Χειμωνιάτικος ουρανός. Πράσινα λιβάδια. Αποθήκες σιτηρών. Ενα τρένο καταφτάνει στον άδειο σταθμό. Αποβιβάζεται μόνο η Αντιγόνη, μια νέα κοπέλα γύρω στα 30. Κανείς δεν την περιμένει, εκτός από έναν γέρο άντρα που περνάει όλη τη μέρα του στον έρημο σταθμό. Η Αντιγόνη έχει επιστρέψει στην πόλη όπου γεννήθηκε και φαίνεται αποφασισμένη να μείνει εκεί. Συναντιέται με την Ελένη, μια φίλη από τα παλιά, πιάνει δουλειά ως καθηγήτρια αγγλικών στο τοπικό φροντιστήριο, τα φτιάχνει με τον Νίκο, ένα αγόρι σαφώς νεώτερο κι ευχάριστα αφελές. Η αναζήτηση της Αντιγόνης για μια απλή ζωή στους ήσυχους δρόμους της μικρής πόλης σύντομα αποκαλύπτεται ελαφρώς πιο μπερδεμένη από ό,τι είχε φανταστεί. Η Αντιγόνη που είχε αποφασίσει μόνο να κάθεται και να κοιτά, σύντομα θα βρεθεί μπλεγμένη σε καταστάσεις που απαιτούν δράση. Η ζωή στους δρόμους της πόλης είναι ήσυχη αλλά από κάτω η ένταση όλο βράζει και βράζει... (Πηγή: www.clickatlife.gr) Πέμπτη 23/10: «Ο Μανάβης» του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου Ένα ντοκιμαντέρ-οδοιπορικό στα απομακρυσμένα χωριά της νοτιοδυτικής Πίνδου και τους ανθρώπους της, με οδηγό τον πλανόδιο μανάβη Νίκο Αναστασίου που εδώ και τριάντα χρόνια γυρίζει με το φορτηγό του τα χωριά της περιοχής ξεκινώντας από τα Τρίκαλα, καλύπτοντας μια διαδρομή 75 χιλιομέτρων. Μαζί με την γυναίκα του Σοφία κάνουν το ίδιο δρομολόγιο μια φορά την εβδομάδα σε όλη την διάρκεια του χρόνου. (Πηγή: www.lifo.gr) Βραβείο κοινού στη Θεσσαλονίκη για μια σπάνιας ευαισθησίας και ποιητικής χάρης κινηματογραφική κατάθεση-μαρτυρία ενός ολόκληρου κόσμου που ολοένα απομακρύνεται από το δικό μας σήμερα. (Πηγή: www.athinorama.gr) Τετάρτη 29/10: «Αίμα» του Διαμαντή Καραναστάση Ειδικό Βραβείο Επιτροπής στο AMSTERDAM FILM FESTIVAL 2012 (Special Jury Prize – World Cinema Dramatic). Επίσημη συμμετοχή στο 50TH GIJON INTERNATIONAL FILM FESTIVAL 2012. Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Διαμαντή Καραναστάση (σκηνοθεσία, μοντάζ, σενάριο, παραγωγή) «ΑΙΜΑ» («MY BLOOD», αγγλικός τίτλος). Mια εντελώς ανεξάρτητη παραγωγή σε σκηνοθεσία, μοντάζ, σενάριο και παραγωγή Διαμαντή Καραναστάση. Με μηδενικό προϋπολογισμό και χωρίς συνεργείο, ο Διαμαντής Καραναστάσης στην πρώτη του κινηματογραφική απόπειρα, επιχειρεί να εξερευνήσει την περιοχή όπου τέμνει ο κινηματογράφος το θέατρο. Ένας άντρας έχει μεγαλώσει με τα μάτια κλειστά. Για να τα ανοίξει πρέπει πρώτα να ανακαλύψει το πώς, το πόσο, το τι και το γιατί που κρύβει η αγάπη. Μόνος δρόμος του, η μνήμη... Ο μύθος του Οιδίποδα χρησιμοποιείται σαν όχημα σε μια συμβολική ιστορία για τα όρια της αγάπης. (Πηγή: http://www.myfilm.gr/) Την ίδια ημέρα θα προβληθεί και η ταινία μικρού μήκους το «Το Παλαιοπωλείο της οδού Ruth kjaer» της Άσπας Σιώκου. Το «Παλαιοπωλείο της οδού Ruth Kjaer» είναι η πρώτη της ταινία μικρού μήκους της Άσπα Σιώκου, απόφοιτης του Τμήματος Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Λυκούργου Σταυράκου, που παρουσιάστηκε στο επίσημο πρόγραμμα του φεστιβάλ Δράμας 2014. Ηθοποιός: Εβελίνα Αραπίδη, Παραγωγή: Σωτήρης Σιώκος, Σενάριο - Σκηνοθεσία: Άσπα Σιώκου, Φωτογραφία: Γιάννης Γεωργίου, Μοντάζ: Γιάννης Κολόζης, Μουσική: Τάνια Γιαννούλη, Σκηνικά - Κοστούμια: Μαίρη Ζυγούρη, Ευαγγελία Γκουνέλα. Μια γυναίκα ξαφνικά ανακαλύπτει στο παλαιοπωλείο της ένα κενό σημείο και προσπαθεί να το γεμίσει. Τι συμβαίνει όμως όταν το κενό σημείο ξεφεύγει από το τον έλεγχο της; (Πηγή: http://flix.gr/)

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter