Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Ε όχι και να επιδοτούμε καψουροτράγουδα!

Με αφορμή την έγκριση του προγράμματος του εφετινού καλοκαιρινού Φεστιβάλ Βριλησσίων.

Την Τετάρτη 1 Ιουνίου συνεδρίασε το Δ.Σ. του Αθλητικού & Πολιτιστικού Οργανισμού Βριλησσίων με θέμα το πρόγραμμα του καλοκαιρινού φεστιβάλ στο θέατρο «Αλίκη Βουγιουκλάκη». Η πρώτη παρατήρηση για όσα διημείφθησαν, αφορά τον τρόπο συζήτησης: Το συμβούλιο βρέθηκε πάλι προ τετελεσμένων, χωρίς κανένα περιθώριο παρέμβασης. Συγκλήθηκε απλώς για να επικυρώσει μια προειλημμένη απόφαση. Άραγε, δεν θα έπρεπε να είναι διαφορετικός ο τρόπος λειτουργίας ενός διοικητικού συμβουλίου, που μάλιστα ασχολείται με τον πολιτισμό, ώστε οι αποφάσεις να λαμβάνονται με έγκαιρη πληροφόρηση, πλουραλισμό, προτάσεις απ’ όλα τα μέρη, με βάσανο και στο τέλος με συμφωνία; Ας περάσουμε τώρα στο περιεχόμενο του φεστιβάλ, στις προτάσεις που κατατέθηκαν... Η αλήθεια είναι ότι εφέτος υπάρχει μια ευχάριστη έκπληξη, που αφορά τους μικρούς μας φίλους: Στο πρόγραμμα εντάχθηκαν τέσσερις παιδικές παραστάσεις, εξέλιξη πολύ θετική, την οποία και επικροτήσαμε, άλλωστε η «Δράση» κάθε χρονιά επισήμαινε προς τις εκάστοτε διοικήσεις την παντελή έλλειψη παιδικών παραστάσεων. Κατά τα λοιπά το πρόγραμμα διακρίνεται από ισορροπημένες προτάσεις, θεατρικών παραστάσεων, που είτε αποτέλεσαν θεατρικές επιτυχίες την περίοδο που τελείωσε, είτε υπόσχονται ενδιαφέρον θέαμα είτε λόγω της θεματολογίας τους, είτε της ποιότητας των συντελεστών τους. Ενώ λοιπόν μπορεί λοιπόν κάποιος να νοιώθει ικανοποιημένος από το επίπεδο των θεατρικών παραστάσεων που προτάθηκαν, τα πράγματα περιπλέκονται όταν ερχόμαστε στις μουσικές παραστάσεις. Εδώ έχουμε την πλήρη ανατροπή! Οι αμιγώς μουσικές παραστάσεις που προτάθηκαν είναι δύο: Η πρώτη, με τον Κώστα Μακεδόνα, έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα: Ο καλλιτέχνης έρχεται με πολύ χαμηλή αμοιβή, οπότε αντίστοιχα χαμηλό θα είναι και το ύψος του εισιτηρίου, ζητείται όμως από τους θεατές να φέρουν μαζί τους τρόφιμα και άλλα είδη για την ενίσχυση του κοινωνικού παντοπωλείου του Δήμου. Μέχρις εδώ όλα καλά. Η έκπληξη όμως -και τεράστια παραφωνία- έρχεται με τη δεύτερη παράσταση που προγραμματίστηκε, αυτήν της Νατάσας Θεοδωρίδου. Την Κα Θεοδωρίδου δεν τη γνώριζα. Διάβαζα κι άκουγα εδώ κι εκεί, από τις στήλες κάποιων «έγκριτων» εφημερίδων. Έτσι αναζήτησα πληροφορίες στο διαδίκτυο... Ιδού λοιπόν όλη η κακογουστιά του νεοπλουτισμού, συνδυασμένη με τη μουσική, τους στίχους και τη σκηνική παρουσία ενός γνήσιου μπουζουκομάγαζου της παραλιακής. Όση ώρα έβλεπα τα βιντεάκια να διαδέχονται το ένα το άλλο, αναρωτιόμουν, τι ήταν αυτό που έλκυσε τη διοίκηση να προτείνει μια τέτοια παράσταση; Η απάντηση ήλθε μέσα στο συμβούλιο από τον γραμματέα του Οργανισμού, (απούσης της προέδρου) και ήταν αφοπλιστική. «Αρέσει στον κόσμο! Το Φεστιβάλ δεν είναι ιδιοκτησία μας και πρέπει να προβάλλουμε καλλιτέχνες όλων των τάσεων (που φέρνουν κόσμο)». Με τη θέση αυτή, όχι μόνο δε διαφώνησε αλλά και υπερθεμάτισε ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. - εκπρόσωπος της διοίκησης. Γενικότερα όμως, η διοίκηση περιήλθε σε δύσκολη θέση κατά τη συζήτηση που επακολούθησε, αφού κανείς άλλος εκτός των προαναφερθέντων δεν υποστήριξε τη συγκεκριμένη πρότασή της, ενώ σύσσωμη η αντιπολίτευση τη στηλίτευσε και ζήτησε να αναιρεθεί. Αν λοιπόν και η πρόεδρος του Οργανισμού, η οποία απουσίαζε, συμφωνεί με τη θέση αυτή, τότε η διοίκηση θα πρέπει να μας εξηγήσει το όραμά της για τον πολιτισμό στο Δήμο μας, με ποιους καλλιτέχνες αυτό θα επιτευχθεί, πώς ακριβώς αυτό προάγεται μέσω των "μπουζουκιών" και των καψουροτράγουδων, και τι άλλο... μας επιφυλάσσει για το μέλλον! Αν το θέμα τελείωνε εκεί, θα έλεγε κανείς πως πρόκειται απλώς για μια ατυχή επιλογή. Όμως υπάρχει και συνέχεια: Οι μουσικές παραστάσεις απαλλάσσονται του συμβολικού «ενοικίου» που καταβάλλουν οι καλλιτέχνες στους οποίους παραχωρείται το θέατρο. Με το εξωφρενικό επιχείρημα ότι «δεν βγαίνουν»! «Έχουν υψηλή φορολογία», ειπώθηκε, οπότε πρέπει να διευκολύνει ο Δήμος. Έτσι ο Δήμος μας, όχι μόνο δεν αποκλείει τη συγκεκριμένη παράσταση, αλλά ουσιαστικά την επιδοτεί και από πάνω! Δεύτερη επιλογή της διοίκησης για την οποία εκφράσαμε τη σφοδρή διαφωνία μας, είναι αυτή της μουσικοθεατρικής παράστασης του Τάκη Ζαχαράτου, που η όλη αισθητική που αποπνέει είναι αυτή του φτηνού θεάματος ενίοτε και γαργαλιστικού. Η «Δράση» αντιπρότεινε αντί αυτών των επιλογών δυο άλλες μουσικές προτάσεις, οι οποίες βέβαια απορρίφθηκαν, κι έτσι εγκρίθηκε πανηγυρικά αυτούσια η αρχική πρόταση της διοίκησης. Μήπως να στείλουμε και λουλούδια; Μάρκος Κρητικός, μέλος του Δ.Σ. του «Αθλητικού & Πολιτιστικού Οργανισμού Βριλησσίων»

ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοτικό Συμβούλιο
ΣΧΟΛΙΑ
  1. admin
    13 Ιουνίου 2016, 14:21

    Τελευταίο: Αναφέρεις: "Δεν έχουμε καμιά δουλειά οι Πολίτες να φορτιζόμαστε με τις αντιπαραθέσεις σας με την όποια διοίκηση δίχως να μπορούμε να ανεβάσουμε τον πήχη ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ επειδή δεν είστε τέλειοι κανένας σαν δεδομένο επειδή ψηφιστήκατε". Εδώ είναι αναγκαία μια αποσαφήνιση: Σαν δημοτική Κίνηση, δεν είμαστε κάτι άλλο από τους Πολίτες. Κι εμείς πολίτες είμαστε! Συγκροτήσαμε πριν 10 χρόνια μια προσπάθεια, ακριβώς για να μπορούμε να παρεμβαίνουμε πιο αποτελεσματικά. Δεν ξέρω πόσο το καταφέρνουμε, αλλά δεν εννοούμε τη συμμετοχή μας ως "εργολαβία" έναντι κάποιων άλλων που μας ψηφίζουν. Εργαζόμαστε, έχουμε προσωπική ζωή, είμαστε απλοί καθημερινοί άνθρωποι όπως όλοι, και επιπλέον, προσπαθούμε για την πόλη μας, με επιμονή και συνέπεια. Συνεπώς, δεν είμαστε "απέναντι" από τους πολίτες και μαζί με το πολιτικό προσωπικό, αλλά μια προσπάθεια συμβολής, για να αναλαμβάνουν δράση οι ίδιοι οι πολίτες, όχι για να μιλάμε στο όνομά τους.

  2. admin
    13 Ιουνίου 2016, 14:10

    Δεύτερον: Εμείς δεν απαιτούμε από τους άλλους να υιοθετήσουν τις δικές μας επιλογές. Ισχυριζόμαστε όμως ότι το φεστιβάλ πρέπει να αποκτήσει κάποια καλλιτεχνική "ταυτότητα", θα είναι π.χ. ερασιτεχνικά θέατρα, "πρωτοποριακά" θέατρα, θα είναι κουκλοθέατρο, θα είναι μουσική σκηνή νεολαίας, ανάδειξης νέων καλλιτεχνών, θα είναι χορός, θα είναι "κάτι" τέλος πάντων ή θα παραμείνει ένα συνονθύλευμα περιφερόμενων θιάσων που κλείνουν συμφωνίες με τη μισή Ελλάδα; Επ' αυτού λοιπόν, πρέπει να γίνει η συζήτηση όχι επί εκάστης παράστασης, ώστε να μην έχουμε ένα αδιάφορο φεστιβάλ με "όποιον βρούμε" ή με όποιον "ψηφίσει" το κοινό.

  3. admin
    13 Ιουνίου 2016, 13:35

    Αγαπητό μάγμα, ενδιαφέρουσες σκέψεις... Καταρχήν, επειδή μιλάμε για έλλειψη προτάσεων, η τελευταία φορά, από τις πολλές, που καταθέσαμε πρόταση: Πρόταση της «ΔΡΑΣΗΣ» για το Φεστιβάλ Βριλησσίων και τον πολιτισμό. Κατατέθηκε στον «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ», Δημοτικό Συμβούλιο, 25/3/2015. Και η σχετική ανάρτηση: www.drasivrilissia.gr/themata/parousiash.aspx?sxId=2630

  4. Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
    7 Ιουνίου 2016, 09:17

    Το γούστο δεν φυτεύεται στην συνείδηση με την επιφοίτηση του Αγίου πνεύματος αλλά με τον άλφα ή βήτα τρόπο διδάσκεται ή με τον άλφα και βήτα τρόπο μαζί όπου και η καλύτερη περίπτωση. Δηλαδή ή το προσπαθούν με τον Α τρόπο ειδικοί ασχολούμενοι σοβαρά με την αισθητική να το περάσουν στους άλλους ή Β, ο ενδιαφερόμενος βρίσκεται τυχερός να γεννιέται και να μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον ομορφιάς και από κει αρμέγει...Αυτόν τον δεύτερο τρόπο οφείλει να επιδιώκει τουλάχιστον να εξασφαλίζει όσο γίνεται στους συνδημότες του κάθε υπεύθυνος αντιπρόσωπός τους και όχι ότι τους αρέσει απλά και μόνο για να τους γίνει αρεστός. Σ' αυτή την περίπτωση δικαιούμαστε να μιλάμε για φτηνό και ανεύθυνο λα'ι'κισμό.

  5. Ε
    6 Ιουνίου 2016, 02:01

    μπράβο Μάρκο, άψογη η αξιόλογή σου

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter