Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

Το Σοβιετικό Σινεμά. Το 15o σεμινάριο του 2ου κύκλου από το Cine - Δράση!

«Μεταπολεμικός Ευρωπαϊκός Κινηματογράφος», Τετάρτη 23 Μαΐου.

Εκτάκτως αυτή την εβδομάδα, λόγω της γιορτής των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης (Δευτέρα 21η Μαΐου) η συζήτηση θα γίνει την Τετάρτη 23 Μαΐου στις 8:00μμ, στον καταπράσινο κήπο μας Πίνδου 30 & Μαραθώνος. Πέντε κορυφαίοι μεταπολεμικοί σοβιετικοί σκηνοθέτες επιλέχτηκαν να εκπροσωπήσουν τη μεγάλη ρώσικη σχολή, που άδικα μετά την κατάρρευση του σοσιαλιστικού συστήματος παρασύρθηκε στην καλλιτεχνική λήθη. Οι Mikhail Kalatozov (Μιχαήλ Καλατόζοφ), Sergei Parajanov (Σεργκέι Παρατζάνοφ), Αndrei Tarkovsky (Αντρέι Ταρκόφσκι), Grigori Chukhrai (Γρηγόρι Τσουχράι) και Mickael Romm (Μιχαήλ Ρομ). Λιγότερο γνωστός από τους πέντε στο ελληνικό κοινό, είναι ο «καταραμένος» ποιητής του κινηματογράφου Σεργκέι Παρατζάνoφ, σπουδαίος σοβιετικός σκηνοθέτης αρμενικής καταγωγής που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Τιφλίδα της Γεωργίας, σπούδασε σκηνοθεσία στη Μόσχα και εργάστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Ουκρανία. Θα προβληθούν αποσπάσματα από τις ταινίες «Όταν Πετούν οι Γερανοί» (летят журавли 1957), «Είμαι η Κούβα» (Soy Cuba, 1964) του Kalatozov, «Τα παιδικά Χρόνια του Ιβάν» (Ivanovo detstvo, 1962) «Θυσία» (The sacrifice, 1986), «Αντρέι Ρουμπλιόφ» (Andrei Rublev, 1966) και «Νοσταλγία» (Nostalghia, 1983) του Tarkovsky, «Ο 41ος» (Sorok pervyy, 1956) του Chukhrai, «Σκιές των ξεχασμένων προγόνων» (Shadows of Forgotten Ancestors, 1964) «Το χρώμα του ροδιού» (The color of pomegranate, γνωστό και ως Sayat Nova από το όνομα του Αρμένη ποιητή στον οποίο αναφέρεται, 1968) του Parajanov, «Αληθινός Φασισμός» (Obyknovennyy Fashizm/Triumph Over Violence, 1965) του Romm. «Ο αληθινός Φασισμός» είναι το διασημότερο αντιφασιστικό ντοκιμαντέρ που παρά τα 50 και πλέον χρόνια του παραμένει εφευρετικό, ουμανιστικό, συγκινητικό. Το ιδιότυπο αυτό φιλμ περιλαμβάνει, όπως δηλώνεται και στους τίτλους αρχής του, υλικό από τα αρχεία του Σοβιετικού Υπουργείου Επικοινωνίας, το προσωπικό φωτογραφικό αρχείο του Χίτλερ και ερασιτεχνικές φωτογραφίες που τράβηξαν Ναζί αξιωματούχοι και στρατιώτες, όλα δεμένα σε μια ενιαία αφήγηση. Εισηγητής ο Παναγιώτης Δενδραμής. Ο Παναγιώτης Δενδραμής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στη συνέχεια όμως ακολούθησε σπουδές σχετικές με τον κινηματογράφο. Αρχικά στη σχολή Σταυράκου και έπειτα στο μεταπτυχιακό Ιστορίας και Θεωρίας του Κινηματογράφου του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Έχει δουλέψει ως βοηθός σκηνοθέτη, κάμεραμαν, μοντέρ και βοηθός παραγωγής για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, ενώ η μικρού μήκους ταινία του «Tο δωμάτιο» συμμετείχε στο φεστιβάλ Δράμας το 2009. Επιπλέον έχει συμμετάσχει ως εκπαιδευτής σε επιμορφωτικά προγράμματα σε σχολεία της Αττικής, με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την οπτικοακουστική κουλτούρα και τα μέσα της. Αυτή την περίοδο διδάσκει στη Σχολή Σταυράκου και ολοκληρώνει τη διδακτορική του διατριβή πάνω στον ελληνικό κινηματογράφο.

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter