Σχόλια
Στη μνήμη του Δημήτρη Γεωργουλή
3/6/2026

Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη και εκτίμηση. Είμαι βέβαιη ότι για πολλούς από τους μαθητές του ο κ.Δημητρης ήταν σαν δεύτερος πατέρας, μέντορας και φίλος. Κάθε φορά που επισκεπτόμουν το σπίτι τ

Αΐντα Α.
Όταν η αδράνεια παράγει θεσμική εκτροπή
7/5/2026

Δεν θα ζητήσουμε άδεια για να ασκούμε κριτική εκεί όπου βλέπουμε πολιτική ασυνέπεια – είτε αυτή προέρχεται από τη διοίκηση είτε από όσους δηλώνουν αντιπολίτευση αλλά δεν αντέχουν τον καθρέφτη.

admin
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Cine-Δράση
7/4/2026

Συγχαρητήρια στο νεοεκλεγέν Διοικητικό συμβούλιο με πολλες ευχες για καλη και ουσιαστική θητεία !!!θερμές ευχές για καλο Πασχα και καλή Ανάσταση σε όλους!!!

Σοφία Φουντουλάκη
Πάντα με τα Κινήματα!
13/2/2026

Είκοσι χρόνια! 2006 ''Δράση για μια ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ'' Κίνηση Δημοτών Βριλησσίων. Η επιτομή της ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ. Θύμησες, νοσταλγία, συγκίνηση... ΡΗΓΑΣ, ΣΑΜΗΣ, ΝΙΚΟΣ, μ' ένα κόμπο στο λαιμό...

Τάκης Μάτσας '' Πάντα με τα κινήματα''
Γιατί με το Κίνημα;
26/1/2026

Η ''γνώμη'' του Γιάννη με βρίσκει, συνολικά, σύμφωνο. Αυτές οι απόψεις απαιτούνται, τουλάχιστον τώρα. Αυτές, που στηρίζονται σε αντικειμενικά δεδομένα, εκφράζονται με πολιτικά κριτήρια και συμβάλλουν

Τάκης Μάτσας

Τι θα γίνει με τη δημοτική έκταση της οδού Μητροπούλου;

Σε μαφιόζικο σκηνικό φαίνεται να εγκλωβίζεται ο Δήμος Βριλησσίων!

Ακόμη ένα επεισόδιο προστέθηκε στο σήριαλ «Οικογενειακό Αθλητικό Κέντρο Βριλησσίων Α.Ε.», που ενοικιάζει από το 2004 τη δημοτική έκταση των 9 περίπου στρ. της οδού Μητροπούλου, (ΟΤ 365): Ο Γ. Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, με έγγραφό του που κοινοποιεί προς το Δήμο Βριλησσίων, (30 Σεπτεμβρίου 2015), προβλέπει "την οριστική διακοπή με σφράγιση της παράνομης μονάδας ηλεκτροπαραγωγής» που είχε εγκαταστήσει η επιχείρηση και την επιβολή προστίμου 14.673,51€". Τι έχει συμβεί; Προ εβδομάδων, (όπως δήλωσε ο ίδιος ο δήμαρχος στο Δ.Σ.), η ΔΕΗ σφράγισε λόγω ρευματοκλοπής το μετρητή ρεύματος που τροφοδοτούσε τη συγκεκριμένη επιχείρηση, γι' αυτό και αυτή κατέφυγε σε γεννήτρια! Αλλά δεν είναι μόνον αυτό. Από το 2012 φέρεται η ΔΕΗ να έχει διακόψει την ηλεκτροδότηση της εταιρείας, λόγω μη εξόφλησης οφειλών, όμως τότε αυτή ηλεκτροδοτήθηκε από άλλο ρολόι, που είναι εγγεγραμμένο στο όνομα του δήμου! Και μόνο τα προηγούμενα, θα ήταν αρκετά, όχι μόνο για την καταγγελία της σύμβασης μίσθωσης από την πλευρά του δήμου, αλλά και για τον ενδελεχή έλεγχο των χειρισμών των προηγούμενων διοικήσεων, συμπεριλαμβανομένης της σημερινής, η οποία ενάμιση χρόνο μετά την εκλογή της, φαίνεται να έχει εγκλωβιστεί σε διαπιστώσεις και σε σενάρια απεμπλοκής, για τα οποία, προφανώς, το δημοτικό συμβούλιο θα ενημερωθεί εκ των υστέρων. Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση αποτελεί τον μεγαλύτερο οφειλέτη του δήμου λόγω μη καταβολής ενοικίων, δημοτικών τελών και τελών ύδρευσης, ότι σε βάρος της έχει ασκηθεί πλήθος καταγγελιών για πολεοδομικές παραβάσεις ή ελλιπείς αδειοδοτήσεις, (προ μηνών είχε σφραγιστεί και για λόγους ασφαλείας -απαγόρευση διεξαγωγής αγώνων, αλλά αποσφραγίστηκε αυθημερόν!), ενώ πολλές είναι και οι καταγεγραμμένες μηνύσεις περιοίκων για διατάραξη ωραρίου κοινής ησυχίας κλπ. Τέλος, τα προηγούμενα χρόνια, όχι μόνον έχουν επέλθει μεταβολές στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας, εν αγνοία του δήμου (;), αλλά και μέρος του ΟΤ 365 φέρεται να έχει επινοικιαστεί σε αθλητικό σωματείο, χωρίς όμως το δημοτικό συμβούλιο να είναι ενήμερο και σύμφωνο, όπως προβλέπεται στην αρχική σύμβαση, με συνέπεια να τίθεται τώρα και ζήτημα μεταβολής των χρεώσεων της ΔΕΗ λόγω διαφορετικών δημοτικών τελών! Η υπόθεση της δημοτικής έκτασης της οδού Μητροπούλου είναι ενδεικτική των αδιεξόδων που προκαλούν οι αδιαφανείς χειρισμοί των εκάστοτε διοικήσεων. Η μια εμπλοκή ή το ένα λάθος, φέρνει το επόμενο. Το δημοτικό συμβούλιο καθίσταται ένα εκ των υστέρων, μη ουσιαστικό όργανο. Και αντί τα προβλήματα να διευθετούνται έγκαιρα και «ανοιχτά», επαφίενται σε μικροπολιτικούς χειρισμούς ή σε άτυπες συσκέψεις νομικών συμβούλων, με αποτέλεσμα ο δήμος να βγαίνει ζημιωμένος και έκθετος. Άραγε, οι εκατοντάδες χιλιάδες που οφείλει η συγκεκριμένη εταιρεία που «συνεργάζεται» από το 2004 με το δήμο Βριλησσίων πότε θα εισπραχθούν; Και πότε θα μπει ένα οριστικό τέλος σε μια υπόθεση, που ολοένα και περισσότερο μετατοπίζεται στη σφαίρα της ανομίας; Αναμένουμε!

ΣΧΕΤΙΚΑ: Δημοτικό Συμβούλιο
ΣΧΟΛΙΑ
  1. Νίκη
    1 Ιουνίου 2016, 08:23

    Αγώνες ποδοσφαίρου με κραυγές προπονητών μέχρι τα μεσάνυχτα! Εύγε! Αγαπητέ κύριε Δήμαρχες, πολλά λόγια - καμία πράξη. Ζητούμε την διάθεσή του για χρήση από όλους τους δημότες και όχι μόνο από "προνομιούχα-μέλη" ενός αδιαφανούς club.

  2. Aνώνυμος
    20 Μαΐου 2016, 22:43

    Ο Δήμος δεν κέρδισε απολύτως τίποτα. Η επιχείρηση του χρωστάει 350.000€, επίσης χρωστάει στη Δ.Ε.Η. γύρω στις 100.000€, έχει φάει ένα σκασμό πρόστιμα από διάφορες υπηρεσίες που ένας θεός ξέρει αν ποτέ έχουν πληρώσει. Περαστικά σ'εμάς τους δημότες...

  3. Κωνσταντίνα Κ
    17 Μαΐου 2016, 14:03

    Γιατί η προηγούμενη διοίκηση δεν διεθεσε το δημοτικό γήπεδο Βριλησσίων για την προπόνηση της ομάδας; Το Ο.Τ.365 προβλέπεται για δημαρχείο γιατί τόσα χρόνια δεν έχει γίνει; Ο δήμος γιατί δεν εκμεταλεύεται τα γήπεδα του τένις για να έχει έσοδα;

  4. Κώστας
    14 Οκτωβρίου 2015, 12:46

    Αυτά που συμβαίνουν σε αυτή την επιχείρηση, δυστυχώς είναι πολύ χειρότερα από αυτά που αναφέρει το άρθρο.

  5. Ραδιόφωνο Άνω Βριλησσίων
    13 Οκτωβρίου 2015, 17:38

    Πρώτα απ' όλα να πούμε ότι στο συγκεκριμένο οικοδομικό τετράγωνο, προβλέπεται βάσει της ένταξης της περιοχής στο σχέδιο πόλης, η κατασκευή δημαρχείου που θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες του δήμου, αστυνομικό τμήμα, υπκατάστημα ΙΚΑ, ΟΤΕ, ΔΕΗ κ.λ.π. Λόγω όμως της οικονομικής αδυναμίας του δήμου να προβεί στην κατασκευή, επί δημαρχίας Σταμάτη Λώλα, καθαρίστηκε ο χώρος ο οποίος ήταν ένας σκουπιδότοπος και κατασκευάστηκαν, ένα γήπεδο 5Χ5, ένα γήπεδο μπάσκετ και ένα γήπεδο τένις, όλα με προδιαγραφές και δωρεάν άθληση των δημοτών. Στα σχέδια υπήρχε η κατασκευή και άλλων γηπέδων για αποσυμφόρηση των γηπέδων της Ολύμπου και η κατασκευή δημοτικού αναψυκτηρίου το οποίο θα έφερνε έσοδα στο δήμο. Τη συνέχεια τη γνωρίζετε, ο Λώλας έχασε τις εκλογές και η νέα διοίκηση νοίκιασε τον χώρο με αποτέλεσμα όλα όσα αναφέρει το άρθρο.

  6. admin
    13 Οκτωβρίου 2015, 14:42

    Επίσης, ενημερωτικά, όπως ανέφερε ο ίδιος ο δήμαρχος στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, εδώ και λίγες ημέρες, ελεγκτές δημόσιας διοίκησης έχουν εγκατασταθεί στο δήμο Βριλησσίων και διερευνούν το συγκεκριμένο θέμα...

  7. ΓΙΏΡΓΟΣ Π.
    13 Οκτωβρίου 2015, 13:36

    Ζήτω η ιδιωτική πρωτοβουλία και η υγιείς επιχειρηματικότητα! Ζήτω! Δηλαδή τι ποσό θα έπρεπε να διαθέσει ο δήμος το 2004 για να αξιοποιούσε ο δήμος για τους πολίτες του την δημόσια έκταση; Τι κέρδισε εν τέλει ο δήμος και οι πολίτες του από την ιδιωτικοποίηση μιας δημότικής περιουσίας;

Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και αποτελούν αποκλειστική ευθύνη των συντακτών τους. Οι διαχειριστές της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να διαγράφουν, χωρίς προειδοποίηση, σχόλια με διαφημιστικό, υβριστικό, ρατσιστικό, προσβλητικό ή παράνομο περιεχόμενο, καθώς και σχόλια που δεν σχετίζονται με το θέμα του άρθρου.
Τοιχο-διωκτικά

Μάσκα δεν έχω να γυρνώ στο καρναβάλι ετούτο.

Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Newsletter