Δημοτικό Συμβούλιο
Δέσμευση για άρση των εφέσεων και μονιμοποίηση των συμβασιούχων
Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συνάδελφισσες/φοι, στις 17/06/2026 το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Βριλησσίων κ. Πισιμίση. Στη συνάντηση αυτή του ζητήσαμε μετά και από την ψήφιση του νέου Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, να προβεί στην άρση των εφέσεων που έχει ασκήσει στις πρωτόδικες θετικές αποφάσεις των συναδέλφων μας. Ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι «την επόμενη κιόλας ημέρα» μετά την έκδοση ΦΕΚ για τον νέο Κώδικα θα προχωρήσει στην άρση των εφέσεων και στη συνέχεια στις διαδικασίες για την μετατροπή των συμβάσεών τους από ορισμένου σε αορίστου χρόνου. Είμαστε σε συνεχή επαγρύπνηση. Και ας μην ξεχνάμε: ΜΟΝΟ Ο ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Εκ του ΔΣ Ημερ.: 07/05/2026
ΣΧΟΛΙΑ