Σχόλια
Καταστρέφουν το πράσινο στο όνομα του περιβάλλοντος!
18/6/2024

Πολύ ενδιαφέρουσα η παρέμβαση της Δράσης για μια άλλη Πόλη. Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό σημείο του άρθρου, το οποίο θα πρέπει να μας προβληματίσει όλους , είναι το παρακάτω: " ....Είναι γνωστό το φαι

Τασία Μάρη
Ο πολίτης απέναντι στον Μινώταυρο μέσα στο κράτος - λαβύρινθο
15/5/2024

Έχω ανάλογη δυσάρεστη εμπειρία από την ΑΑΔΕ, την αυθαιρεσία των υπηρεσιών της, τις δυσλειτουργικές πλατφόρμες της ,τα ηλεκτρονικά αδιέξοδα και την "απρόσωπη" "από μηχανής" ταλαιπωρία που περιμένει τον

Γιώργος Θωμάκος
Τα Βριλήσσια στο μέτωπο των Δήμων που αντιδρούν
7/5/2024

Πρόκειται για ένα υδροκέφαλο κράτος και ένα επίσης υδροκέφαλο λεκανοπέδιο. Η ζήτηση κατοικιών είναι ασφυκτική και οι "αρμόδιοι" όπως πάντα καλούνται να την αντιμετωπίσουν άρον άρον, (τηρουμένου βεβαί

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
27/4/2024

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση...

Πόπη Αυγερινού
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος

Συνομιλώντας μ’ έναν ενδιαφέροντα σκηνοθέτη…

Η προβολή της ταινίας <i>«Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη»</i> και η συζήτηση με τον Σωτήρη Γκορίτσα.

Η «Δράση για μια άλλη πόλη», την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014, στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής ταινιών που έχει οργανώσει εδώ και αρκετό καιρό, πραγματοποίησε εκδήλωση στο ΤΥΠΕΤ. Η εκδήλωση περιελάμβανε προβολή της ταινίας «Απ’τα κόκκαλα βγαλμένη» του Σωτήρη Γκορίτσα. Μετά την προβολή της ταινίας ακολούθησε συζήτηση με τον σκηνοθέτη. Η ταινία προβλήθηκε στους κινηματογράφους το 2011 και έχει ως θέμα της το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Το σενάριο, γραµµένο από τον σκηνοθέτη αλλά και από τον σεναριογράφο Νίκο Παναγιωτόπουλο, βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του ορθοπεδικού Γιώργου Δενδρινού και παρουσιάζει τις εμπειρίες του από την πρώτη θητεία του στο ΕΣΥ. Ο Γκορίτσας συναρμολογεί τα τραγελαφικά περιστατικά που λαμβάνουν χώρα μέσα σε ένα νοσοκομείο και καταφέρνει να αποσπάσει διαρκή και αβίαστη αφηγηματική ροή καθώς και υποδειγματικές ερμηνείες από τους ηθοποιούς, οι οποίοι είναι πλήρως ενσωματωμένοι στους ρόλους τους. Η ταινία έχει βραβευθεί από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. για τον Α΄ και Β΄ ανδρικό ρόλο και στο φεστιβάλ του Λος Άντζελες έχει λάβει το βραβείο καλύτερης ταινίας. Στη συζήτηση που ακολούθησε, μετά την προβολή της ταινίας, με μεγάλη συμμετοχή και ενδιαφέρον από τους παρευρισκόμενους, ο σκηνοθέτης εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έκανε την ταινία αυτή. Υποστήριξε ότι ο χώρος της υγείας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από δραματουργική άποψη και έτσι πάντοτε τον ενδιέφερε να κάνει μια ταινία με αυτό το θέμα. Σ’αυτό βοήθησε και προσωπική εμπειρία που είχε λόγω κάποιου ατυχήματος, συν το γεγονός ότι ο αδελφός του είναι γιατρός και είχε το έναυσμα από τις διηγήσεις του. Τα όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν σε ένα νοσοκομείο, κατά την άποψη του σκηνοθέτη, χαρακτηρίζουν όλη τη νεοελληνική ζωή και την κακοδαιμονία του Ελληνικού Δημοσίου αλλά και τις ανεξάντλητες δυνάμεις των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτό και επιμένουν να αντιστέκονται και να προσπαθούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Λίγα λόγια για τον σκηνοθέτη και το έργο του: Ο Σωτήρης Γκορίτσας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε οικονομικά στην Αθήνα και κινηματογράφο στο Λονδίνο. Η πρώτη του δουλειά το 1987 είναι η τηλεταινία «Κάποιος ξαγρυπνά» ενώ η δεύτερη ταινία το 1990 με τον τίτλο «Δέπσποινα» είναι μια μέσου μήκους ταινία που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Θεσ/κης με το Α΄ βραβείο Καλύτερης ταινίας και Διάκριση ερμηνείας στους ηθοποιούς. Τρία χρόνια αργότερα, το 1993, σκηνοθετεί την μεγάλου μήκους ταινία με τον τίτλο «Απ’το Χιόνι». όπου με διεισδυτική ματιά και χωρίς μελοδραματισμό και εξωραϊσμό παρουσιάζεται το πρόβλημα της ενσωμάτωσης στην ελληνική κοινωνία των οικονομικών μεταναστών. Η ταινία αυτή, στην κυριολεξία, σάρωσε τα βραβεία τόσο στην Ελλάδα όσο και σε διεθνή φεστιβάλ. Στις ταινίες που ακολουθούν «Βαλκανιζατέρ» το 1997, «Μπραζιλέρο» το 2001 και «Παρέες» το 2007 παρουσιάζει με τον πιο απολαυστικό τρόπο χαρακτηριστικά και αντιφάσεις της ταυτότητας του Νεοέλληνα. Σταυριανή Σπυριούνη-Νικολοπούλου

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Οι αριθμοί είναι λιγότερο αμφίσημοι από τις λέξεις, η φιλοσοφία υπερέχει γιατί είναι η μόνη που μπορεί να σκέφτεται κάτι και συνάμα να σκέφτεται ότι το σκέφτεται.

Κωστής Παπαγιώργης
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter