Άρθρα
«Στην πολιτική δεν μπορούμε να τους έχουμε όλους ικανοποιημένους…»
Συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που αυθαίρετα και χωρίς ενημέρωση των περιοίκων, πόσο μάλλον για την έκφραση γνώμης από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, πραγματοποιήθηκαν οι κυκλοφοριακές αλλαγές στην στην περιοχή που ορίζεται από τις οδούς Κρήτης, Μακεδονίας, Ηπείρου κλπ. Παρά τις επανειλημμένες συσκέψεις - εκ των υστέρων - με τους κατοίκους, παρά τις διακηρύξεις από όλους της ανάγκης να δοθεί μια λύση στο πρόβλημα, εντούτοις δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο ώστε να εξομαλυνθεί η κατάσταση. Ως αποτέλεσμα, μια ήσυχη γειτονιά παραμένει ξεχασμένη και με μεγάλα προβλήματα, τα οποία επιβαρύνονται από: - Την έξοδο της Περιφερειακής Υμηττού προς Βριλήσσια μέσω της οδού Μακεδονίας. (Η έξοδος αυτή θα μπορούσε να κλείσει και τα αυτοκίνητα να έχουν υποχρεωτική πορεία μέσω του παράδρομου της Αττικής οδού προς την Λ. Πεντέλης). - Την είσοδο μεγάλου αριθμού οχημάτων από την Λ. Ηρακλείτου μέσω των οδών Τενέδου και Μακεδονίας με κατεύθυνση την Λ. Πεντέλης κ.λπ. - Τη διέλευση φορτηγών που εξασφαλίζουν την τροφοδοσία των τριών μεγάλων σούπερ μάρκετ της περιοχής, τα οποία κινούνται καθημερινά και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας -ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες από τις 5-10 π.μ.- κυρίως μέσω της οδού Μακεδονίας με κατεύθυνση την 25ης Μαρτίου και προορισμό και πάλι την Λ. Πεντέλης. - Τη λειτουργία ιδιωτικού αθλητικού κέντρου που επιβαρύνει την κυκλοφορία, το παρκάρισμα και προκαλεί ηχητική ρύπανση. - Το γεγονός ότι όλοι οι παράλληλοι δρόμοι κάτω από την 25ης Μαρτίου (Ίμβρου, Ψαρών, Κρήτης) είναι μονόδρομοι και έχουν κατεύθυνση από Σαλαμίνος προς Αγ. Αντωνίου. (Πώς δικαιολογείται αυτό;) - Τέλος, καθώς η κυκλοφορία επιβαρύνθηκε πολύ, κάποιοι συνδημότες «υποχρεώνονται» να παρανομούν διατρέχοντας ανάποδα την οδό Ψαρών με κατεύθυνση την Αβαρίκου. Η επιλογή της δημοτικής αρχής να στέλνει επί τόπου την τροχαία ώστε να κόβει κλήσεις στους παρανομούντες δεν λύνει το πρόβλημα, απλά αυξάνει τη δυσαρέσκεια. Οι κάτοικοι έχουν την αίσθηση ότι τιμωρούνται για πρόβλημα που τη δημιουργία του προκάλεσαν κάποιοι άλλοι. Συμπερασματικά: Δύο χρόνια μετά τη λήψη των μέτρων θα μπορούσαμε να πούμε με βεβαιότητα ότι, ως συνέπεια των αλλαγών, αφενός το πρόβλημα της ασφάλειας του 3ου Δημοτικού (αν αυτό ήταν το ζητούμενο των αλλαγών) δεν εξασφαλίστηκε. Η όποια βελτίωση, αφορά αποκλειστικά την είσοδο από την οδό Κρήτης. Η επικινδυνότητα της κίνησης των μαθητών και των συνοδών τους στις οδούς Μακεδονίας και 25ης Μαρτίου επιδεινώθηκε λόγω της αυξημένης ροής βαρέων οχημάτων. Αφετέρου, η κυκλοφορία στην περιοχή αυξήθηκε κατακόρυφα αποκτώντας μια χαοτική διάσταση, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, το πρόβλημα του πάρκινγκ διογκώθηκε, αποκτώντας διαστάσεις κέντρου μεγαλούπολης. Εν ολίγοις η καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής άλλαξε προς το χειρότερο. Μαζί και η δυσαρέσκεια για την αδυναμία λύσης. Με βάση τα προηγούμενα, ρωτάμε τη δημοτική αρχή: - Ποια είναι τα μέτρα τα οποία προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος; - Μπορεί να ορίσει χρονοδιάγραμμα για την αντιμετώπιση του; Λύσεις έχουν προταθεί, αναφέρονται και εδώ κάποιες, χρειάζονται τόλμη για να υλοποιηθούν. Και καθώς στην πολιτική δεν μπορούμε να τους έχουμε όλους ικανοποιημένους η σύγκρουση με τα συμφέροντα κάποιων που αντιτίθενται σε μια συμφέρουσα για την πλειοψηφία επιλογή μοιάζει αναπόφευκτη. Αλλά δεν γίνεται αλλιώς. * Προτεινόμενο θέμα συζήτηση της Κίνησης Δημοτών Βριλησσίων ΔΡΑΣΗ για μια Άλλη Πόλη,/i> στο δημοτικό συμβούλιο της 27ης Αυγούστου 2025: Για τις κυκλοφοριακές αλλαγές στην περιοχή που ορίζεται από τις οδούς Κρήτης, Μακεδονίας, Ηπείρου κλπ. Εισηγήτρια Παπαχριστοδούλου Μαρίνα
ΣΧΟΛΙΑ