Σχόλια
Εξαώροφα: Νέα δεδομένα απαιτούν επανεκτίμηση της κατάστασης
17/4/2024

Η "ΝΕΑ" δημοτική αρχή να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον με περισσότερο ζήλο και μαχητικότητα από εκείνη του ιδιώτη, προς όφελος των συντριπτικά περισσότερων ψηφοφόρων που την ψήφισαν!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
4/4/2024

Εύστοχο σχόλιο!

admin
Όχι και εξαώροφα στα Βριλήσσια!
1/4/2024

Είναι όντως μεγάλο το πρόβλημα. Θα έχετε παρατηρήσεις ότι πέρα από το θέμα του ύψους, στις καινούργιες πολυκατοικίες δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κήπος ή πράσινος περίβολος, ενώ για την εποχή μας αυτό θ

Χαρά Ροβίθη
Γεράσιμος Κακλαμάνης (1940 – 2003): Διαφωτιστικές αχτίδες φωτός στο προπαγανδιστικό σκότος
3/3/2024

Εξαιρετικό...

Εύα Χατζάκη
Αναφορά στο έργο του Γεράσιμου Κακλαμάνη (1940 – 2003)
2/1/2024

Σίγουρα έχουμε υποχρέωση να προωθούμε κείμενα ικανά να αφυπνίζουν τίς συνειδήσεις ατόμων μίας κοινωνίας, η οποία ζεί μέσα στό ψέμμα. Εάν μπορώ να βοηθήσω σε μία τέτοια προσπάθεια, θα το κάνω μετά χαρ

Ζέρβας Δημήτρης

"Η Νύχτα του Κυνηγού" από το Cine Δράση

Πέμπτη 6 Αυγούστου, 9:00 μ.μ., στο Β' Γυμνάσιο Βριλησσίων

Mία από τις ταινίες που κάθε άνθρωπος πρέπει να δει έστω μία φορά στη ζωή του! Το 2008, τα «Κινηματογραφικά Τετράδια» («Le cahiers du cinema»), ένα από τα πιο γνωστά κινηματογραφικά έντυπα, κατέταξε την «Νύχτα του Κυνηγού» δεύτερη στον κατάλογο με τις ωραιότερες ταινίες από την εποχή της γέννησης του κινηματογράφου ως τις ημέρες μας. Η.Π.Α., 1955. Διάρκεια: 93’. Σκηνοθέτης: Charles Laughton, Robert Mitchum, Terry Sanders. Σενάριο: James Agee, Charles Laughton βασισμένο στο ομώνυμο έργο του Davis Grubb. Πρωταγωνιστούν: Robert Mitchum, Shelley Winters, Lillian Gish, James Gleason, Billy Chapin. «Η νύχτα του κυνηγού», γνωστό και ως «Ο Θανατοποινίτης με το σημάδι», από τα πιο αινιγματικά αριστουργήματα του κινηματογράφου, είναι ένα φιλμ νουάρ το οποίο επικεντρώνει στην αιώνια πάλη του καλού με το κακό, τον κυνισμό, τον μισανθρωπισμό, την ιδιοτέλεια, την απληστία, τη διαφθορά, όλα υπό τη σκέπη μιας ανύπαρκτης θρησκευτικής πίστης. Το φιλμ μέσα από την ειρωνεία των αντιθέσεων αποκαλύπτει πως η παιδική αθωότητα, ακόμα και αν βρίσκεται σε διωγμό, στο τέλος βγαίνει νικήτρια. Στην Αμερική του τέλους της δεκαετίας του 1930, μετά το μεγάλο κραχ, την συντριβή χιλιάδων επιχειρήσεων και την απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας, ο Χάρι ένας ψευτοπάστορας, χωρίς ηθικούς ενδοιασμούς και συναισθήματα, υπηρετεί το κακό άοκνα και σταθερά κυκλοφορεί έχοντας χαραγμένες με τατουάζ στις αρθρώσεις των δακτύλων του τις λέξεις «Αγάπη» και «Μίσος», πουλάει «σωτηρία ψυχής» στους απελπισμένους χωρικούς και βιοπορίζεται με μικρές και μεγαλύτερες απάτες. Ειδικότητα του είναι οι νεαρές χήρες με οικονομική ευχέρεια που αφού αποκτήσει την εμπιστοσύνη τους, τις σκοτώνει, έχοντας προηγουμένως αποσπάσει τα περιουσιακά τους στοιχεία. Από την άλλη ο φτωχοδιάβολος Μπεν, αδυνατεί να ζήσει την οικογένεια του με τίμιο τρόπο, ληστεύει μια τράπεζα και στη προσπάθεια του να διαφύγει με λεία 10.000 δολάρια, ποσό τεράστιο για την εποχή, σκοτώνει δύο άτομα. Πριν συλληφθεί, καταφέρνει να φτάσει μέχρι το σπίτι του και να κρύψει τα χρήματα μπροστά στα μάτια των μικρών παιδιών του, τα οποία και ορκίζει να μην αποκαλύψουν ποτέ και σε κανέναν, ούτε στην ίδια τους τη μητέρα, το μέρος που τα έκρυψε. Καταδικασμένος σε θάνατο δια απαγχονισμού και περιμένοντας στο σωφρονιστικό κατάστημα την εκτέλεση της ποινής του, βρίσκεται συγκρατούμενος με τον Χάρι στον οποίο εξομολογείται τα σχετικά με την ληστεία, χωρίς όμως να αποκαλύψει την κρυψώνα. Αυτός θα κάνει σκοπό της ζωής του να βρει τα χρήματα και όταν αποφυλακίζεται, επισκέπτεται το χωριό του εκτελεσμένου, γνωρίζει την οικογένεια του, κερδίζει την εμπιστοσύνη όλων, γίνεται ο αγαπημένος της εύπιστης χήρας και σύντομα την παντρεύεται. Θεωρώντας την εμπόδιο, την σκοτώνει και στη συνέχεια γίνεται πιεστικός και δολοφονικά επιθετικός προς τα παιδιά απαιτώντας να μάθει που είναι κρυμμένα τα χρήματα. Ο μικρός Τζον, παιδί με ανεπτυγμένο ένστικτο και αυξημένη αντίληψη, είναι ο μόνος από όλους γύρω, που αντιλαμβάνεται αμέσως τον κίνδυνο και δεν τον εμπιστεύεται. Τιμώντας τον τελευταίο όρκο που έδωσε στον πατέρα του, προστατεύει τη μικρή αδελφή του και ξεκινάει μαζί της ένα μακρύ ταξίδι με βάρκα κατά μήκος του ποταμού αναζητώντας τη σωτηρία. Χωρίς να εφησυχάζει, προσπαθεί να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τον εχθρό που τους ακολουθεί μανιωδώς. Ανέλπιστα θα συναντήσουν την καλοκάγαθη Ρέιτσελ Κούπερ, μια γυναίκα περασμένης ηλικίας, την μόνη ενήλικη που δεν παραμυθιάζεται από μεγάλα λόγια. Αυτή, η αγγελική ψυχή, θα περιμαζέψει τα κατατρομαγμένα παιδιά και θα τους δώσει καταφύγιο. Αποφασισμένη να τα σώσει με οποιοδήποτε κόστος, θα συγκρουστεί με τον διαβολικό Πάουελ που καιροφυλακτεί έξω από το σπίτι της, σαν αρπακτικό βυθισμένο στο σκοτάδι της νύχτας περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή να επιτεθεί. Ο Sir Charles Laughton θεατρικός σκηνοθέτης και διάσημος σεξπηρικός ηθοποιός κάνει με τη «Νύχτα του Κυνηγού» την πρώτη του και τελευταία σκηνοθετική απόπειρα. Ρεαλιστικά και λυρικά, ισορροπώντας ανάμεσα στο φιλμ νουάρ και την αλληγορία προσφέρει στους θεατές μια δυνατή ταινία αγωνίας. Το σενάριο επιμελήθηκε ο James Agee με τη βοήθεια του ίδιου του Laughton και είναι βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα που ο συγγραφέας του Davis Grubb (1953), εμπνεύστηκε από πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στη Δυτική Βιρτζίνια. Η διεύθυνση φωτογραφίας του Stanley Cortez συμβάλλει στα μέγιστα στην ατμόσφαιρα της ταινίας, το ίδιο και η υπέροχη μουσική επένδυση του Walter Schumann. Ο Robert Mitchum με τη χαρακτηριστική λοξή ματιά και τα κατεβασμένα βλέφαρα, σημαδεύει την κινηματογραφική ιστορία και μαγεύει τους θεατές με την ερμηνεία του ως σατανικός ψευτοιερέας. Η Shelley Winters υποδύεται ρεαλιστικά την άβουλη, εύπιστη και ελεγχόμενη γυναίκα, που ακολουθεί τον σύζυγο της τυφλά, αφήνει σε δεύτερη μοίρα τα παιδιά της και δέχεται ενοχικά το θάνατό της, πιστεύοντας ότι έτσι αγγίζει την τέλεια γυναικεία εικόνα για τον άντρα της. Η χαρισματική Lillian Gish, ως Ρέιτσελ Κούπερ, αποδίδει εύθραυστα και παράλληλα αποφασιστικά την απόλυτη καλοσύνη. Το κοινό σε όλες τις ερμηνείες, είναι η βαθιά δυσπιστία απέναντι στις αρχές και την κρατούσα ηθική της εποχής. Για αυτό και το φιλμ θεωρείται μέρος ενός κινήματος που εκδηλώθηκε στις αμερικανικές ταινίες στην δεκαετία του 1950 και αφορούσε την απαίτηση να ανατραπεί η κυρίαρχη κουλτούρα, η οποία εκτιμούσε ως απόλυτες αξίες τον καταναλωτισμό, τον πουριτανισμό και την καλή συμπεριφορά, υποτιμώντας ακόμη και τη στοιχειώδη ενσυναίσθηση. Το φιλμ έχει αναγνωριστεί σαν μία από τις ταινίες που κάθε άνθρωπος πρέπει να δει έστω μία φορά στη ζωή του! Το 2008, τα «Κινηματογραφικά Τετράδια» («Le cahiers du cinema»), ένα από τα πιο γνωστά κινηματογραφικά έντυπα, κατέταξε την «Νύχτα του Κυνηγού» δεύτερη στον κατάλογο με τις ωραιότερες ταινίες από την εποχή της γέννησης του κινηματογράφου ως τις ημέρες μας. *Οι καλοκαιρινές κινηματογραφικές προβολές του Cine-Δράση πραγματοποιούνται κάθε Πέμπτη στο δροσερό προαύλιο χώρο του φιλόξενου B' Γυμνασίου Βριλησσίων, Ταϋγέτου και Ξάνθης, Βριλήσσια, στις 9.00 το βράδυ. Λόγω άπλετου διαθέσιμου υπαίθριου χώρου, οι προδιαγραφές για μια υγειονομικά ασφαλή παρακολούθηση υπερκαλύπτονται! Το Cine Δράση δεν θα κάνει προβολή την Πέμπτη 13 Αυγούστου. Οι προβολές θα συνεχιστούν κανονικά στις 20 Αυγούστου με την ταινία "Το νησί του καλαμποκιού". Καλό καλοκαίρι! Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine - Δράση

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Έρχονται όλα κάποτε μαζεμένα. Πού να πας τότε; Πού να κρυφτείς; Τι την έκανες την ανεπανάληπτη ζωή σου;

Τάσος Λειβαδίτης - Καντάτα , Κέδρος 1960
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter