Σχόλια
Ausencia
29/6/2020

Όπου και ο μεγάλος πόνος είναι, φαίνεται και λέγεται βουβός!

Μπάμπης Δαμουλιάνος ΕυαγγελάτοςΌ
Για τα Καλλι-τεχνικά στα Σχολεία
24/6/2020

Μακάρι λέω κι' εγώ αλλά μην απελπίζεστε! Και αν σας εμποδίσουν, τα παιδάκια θα συνεχίζουν να ζωγραφίζουν και να πλάθουν όνειρα έστω και δύσκολα όπου σταθούν κι' όπου βρεθούν, όπως έκαναν εδώ και χιλιάδες χρόνια σ' αυτό το σταυροδρόμι των πολιτισμών που έφτιαξαν μια γλώσσα λειτουργική που αύξησε τον πλούτο τον υλικό και τον ξεπέρασε μαζί με τον εαυτό της, αναβαθμίστηκε σε εννοιολογική με τον ελεύθερο χρόνο, απλώθηκε παντού και ανέβηκε στους ουρανούς για να την αγκαλιάσουν όλοι! Τότε σμιλεύτηκαν και οι πτυχές στους χιτώνες των Καρυάτιδων υπογράφοντας την αθανασία της χώρας που έχουμε την τύχη να ζούμε! Οι εμποδιστές θα ξεχαστούν, θα σβήσουν σαν όνειρο κακό και θλιβερή παρένθεση...

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Μια θέση στον Ήλιο
22/6/2020

Διάλειμμα.

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Όλοι θα βολτάρουμε ανέμελοι!
22/6/2020

Κάθε μεγαλόπνευστης σκέψης, προηγείται αυτή που μας γεννά το πρώτο σκόνταμμα των αισθήσεων έξω από την πόρτα μας!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος
Τα πλούτια
29/5/2020

Συμβαίνει συχνά αλλά αυτό είναι ο άνθρωπος: Ελεύθερος και απρόβλεπτος!

Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος

Σεμινάριο για το Σινεμά: "Το Ιρανικό σινεμά εντός και εκτός συνόρων"

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 8:00μμ, Πάρνηθος 21

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ, ΣΥΖΗΤΑΜΕ, ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ από και για το ΣΙΝΕΜΑ 3ος ΧΡΟΝΟΣ Κινηματογραφική Γεωγραφία Συνάντηση 3η Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 8:00μμ, Πάρνηθος 21 Θέμα: Ιρανικό σινεμά εντός και εκτός συνόρων «Ίσως το πιο ενδιαφέρον εθνικό σινεμά στον σημερινό κόσμο» (Αμπάς Κιαροστάμι, Τζαφάρ Παναχί, Ασγκάρ Φαραντί). Μεθυσμένα Άλογα, Τα παιδιά του παραδείσου, Ο Κύκλος, Τη μέρα που έγινα γυναίκα, Ένας Χωρισμός, Τι απέγινε η Έλι, Το σπίτι είναι μαύρο, Πυροτεχνήματα την Τετάρτη, Που είναι το σπίτι του φίλου μου, Ο άνεμος θα μας πάρει, Χαναάν, Διαζύγιο αλά Ιρανικά, Βροχή, Αγελάδα, Και οι χελώνες μπορούν να πετάξουν, Ο εμποράκος, Είμαστε ο Μισός Ιρανικός Πληθυσμός, Ποιος φοβάται τις γάτες της Περσίας, Γυναικείες Φυλακές, Οφσάιντ, Γυναίκες χωρίς άντρες, Κοτόπουλο με Δαμάσκηνα, Περσέπολις, είναι μόνον μερικοί, ελάχιστοι από τους τίτλους ιρανικών ταινιών που στο άκουσμα τους συγκινείται κάθε σινεφίλ σε ολόκληρο τον κόσμο και την Ελλάδα. Αμπάς Κιαροσταμί, Ασγκάρ Φαραντί, Δαρίους Μερζουί, Φαρούχ Φαρουκσάντ, Τζαφάρ Παναχί, Μαριάν Σατραπί, Μοσέν Μαχαλμπάφ, Μεσκινί, Μπαμπάκ Παγιαμί, Μπαχμάν Γκομπαντί, Μαζίντ Μαζιντί είναι μερικά, ελάχιστα μόνον από τα ονόματα των Ιρανών σκηνοθετών που ζουν και δουλεύουν στις δύσκολες συνθήκες της πατρίδας τους ή στην υπερορία που τους υποχρεώνει το θεοκρατικό αντιδημοκρατικό καθεστώς της χώρας τους, που ακούγοντας τα οποιοσδήποτε αγαπά το σινεμά ξέρει ότι κάτι καλό έχει να περιμένει. Σκηνοθέτες που οι ταινίες τους έχουν διαγράψει πολύ πετυχημένη διαδρομή. Συνάντησαν το κοινό τους και γνώρισαν την αποδοχή από τους θεατές και κριτικούς όχι γιατί διαφημίστηκαν με χολιγουντιανή επιμονή, ούτε γιατί προέρχονται από ένα τριτοκοσμικό, εξωτικό σινεμά, αλλά γιατί συγκινούν το θεατή και διεγείρουν το μυαλό και τη σκέψη του. Σήμερα είναι γενικά παραδεκτό πως ο Iρανικός κινηματογράφος είναι το πιο ενδιαφέρον κινηματογραφικό ρεύμα από την εποχή του Γαλλικού Νέου Κύματος. Σινεμά που με τα χρόνια, διαμόρφωσε κάποια χαρακτηριστικά, όπως εμμονή στην αφήγηση απλών και κατανοητών ιστοριών, σκηνοθετική λιτότητα, χωρίς καμία απολύτως επιτήδευση, έντονο συναίσθημα, ανθρωπισμός και πολύ ισχυρή πίστη στον άνθρωπο. Αυτός ο ανθρωποκεντρισμός αποτέλεσε και το στοιχείο που καταρχήν γοήτευσε το δυτικό κοινό που ανακάλυψε στις ιρανικές ταινίες το συναίσθημα και την αθωότητα, που είχαν χαθεί από τις δυτικές υπερπαραγωγές, θυσία στο κέρδος. Η θέση των παιδιών ως πρωταγωνιστών σ' αυτές τις ταινίες, αλλά και η παρουσία πολλών ερασιτεχνών ηθοποιών δημιούργησε μια κινηματογραφική σχολή όπου η αυτοπροβολή του ηθοποιού σταρ και η προσποίηση στην υποκριτική απουσιάζει. Έτσι ο θεατής έρχεται αντιμέτωπος, όχι με την λαμπερή και απατηλή γοητεία ενός σταρ αλλά με την αθωότητα και την αλήθεια του ανθρώπινου προσώπου. Με αυτό το σινεμά θα ασχοληθούμε την Δευτέρα 4/11 στην 3η συνάντηση του 3ου χρόνου διαλέξεων που με το γενικό τίτλο «Βλέπουμε, Ακούμε, Μαθαίνουμε από και για το Σινεμά» και με υπότιτλο «Κινηματογραφική Γεωγραφία» οργανώνει και φέτος, με ιδιαίτερη πρέπει να αναφέρουμε επιτυχία η Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων Cine- Δράση στο στέκι της Πάρνηθος 21. Διδασκαλία: Παναγιώτης Δενδραμής, σκηνοθέτης και διδάκτορας του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Περισσότερες πληροφορίες για συμμετοχή στις συζητήσεις: www.cinedrasi.com www.drasivrilissia.gr Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο: 2111165797 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: cinedrasi2011@gmail.com

ΣΧΕΤΙΚΑ: Συμβαίνουν στην πόλη μας
ΣΧΟΛΙΑ
Πείτε μας τη γνώμη σας
Τα σχόλια δημοσιεύονται άμεσα και είναι αποκλειστική ευθύνη του συντάκτη του σχολίου. Οι διαχειριστές της παρούσας ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα διαγραφής των σχολίων εκείνων που έχουν διαφημιστικούς σκοπούς, κρίνονται ως ρατσιστικά ή προσβάλλουν πρόσωπα.
Τοιχο-διωκτικά

Κάθε άγαλμα και οίκημα στον δρόμο μετονομάστηκε, κάθε ημερομηνία παραποιήθηκε. Και η διαδικασία συνεχίζεται μέρα με την μέρα και λεπτό με το λεπτό. Η Ιστορία έχει σταματήσει. Τίποτα δεν υπάρχει παρά ένα ατέρμονο παρόν μέσα στο οποίο το Κόμμα έχει πάντα δίκιο.

Orwell, 1984
Ημερολόγιο Δράσεων και Εκδηλώσεων

Δεν υπάρχουν προγραμματισμένες Δράσεις για τις επόμενες ημέρες...

Newsletter